Jak odpalić Budokai

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Matizoss
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwietnia 2006, 22:48

Jak odpalić Budokai

Post autor: Matizoss »

Cześć jestem nowy i zielony w emulatorach i mam do was pytanie jak odpalić DBZ Budokai 1 na emulatorze czyli jak skonfigurować ,jakie pluginy i na jakiej wersjjii najlepiej?? Prosze odpowiedzcie

Z góry Dzięki
POZDRO :D
Awatar użytkownika
Misiek
User
User
Posty: 47
Rejestracja: 15 kwietnia 2006, 17:11

Post autor: Misiek »

jak odpalić DBZ Budokai 1 na emulatorze czyli jak skonfigurować
Konfiguracja może być różna wszystko zależy jaki posiadasz sprzęt ale i tak nie licz za bardzo na szybkie odwarzanie gry, aby odpalić gierke musisz posiadac bardzo dobry sprzęt komputerowy
jakie pluginy i na jakiej wersjjii najlepiej??
Najlepsza wersja to PCSX2 0.9 znajdująca sie na tej stronce w dziale download zawiera juz pluginy itp
Matizoss
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwietnia 2006, 22:48

Post autor: Matizoss »

no ale ja mam tylko czarny obraz.
A wiesz może co jest potrzebne i gdzie to zdobyć żeby w v.0.8 można było w CPU zaznaczyć trzecią opcje :?:
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Matizoss pisze:A wiesz może co jest potrzebne i gdzie to zdobyć żeby w v.0.8 można było w CPU zaznaczyć trzecią opcje
Procesor wspierający instrukcje SSE2 - choćby PentiumIV. Do nabycia w każdym sklepie komputerowym :D
2BII!2B
Matizoss
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwietnia 2006, 22:48

Post autor: Matizoss »

ja mam AMD :evil:
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Matizoss pisze:ja mam AMD