PCSX2 SVN r5214

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 SVN r5214

Post autor: winter_mute »

Przyznaje, że lekko zdziwił mnie brak nowej stabilnej wersji PCSX2, oznaczonej jakże pięknym numerkiem 1.0.0, ewentualnie 0.10.0, które też byłoby do przełknięcia :] Liczyłem na niniejsze wydanie z okazji ukazania się SVN r5200, ale jak widać się przeliczyłem. Cóż, jakby nie spojrzeć pozostał pewien czasowy margines w założeniach jakie przedstawiłem Wam przy okazji poprzedniego niusa, a co bardziej istotne, przesunięta premiera pozwoli umieścić w kodzie kolejną porcję istotnych poprawek, choćby tych poświęconych wtyczkom GPU/GS, które znajdziecie w tytułowej wersji SVN... a są to między innymi:
Obrazek
  • zmieniono rozmiar buforu werteksów z 512 na 128 w celu zapobiegania przepełnieniu pamięci wideo
  • wprowadzono nowy system poprawek (haków) dla tytułów
  • zaktualizowano 14 oraz dodano 41 nowych optymalizacji (haków) dla gier
  • interfejs OGL stał się domyślnym API dla systemów Linux
  • zoptymalizowano przetwarzanie obrazu za pomocą shaderów
  • usprawniono zapisywanie danych za pomocą opcji savestate
  • poprawiono kompatybilność ze sprzętem AMD
W teorii, powyższe poprawki powinny ulepszyć stabilność pracy programu, zwiększyć prędkość emulacji i naprawić całkiem sporą liczbę przekłamań graficznych. W praktyce, zapraszam do downloadu po PCSX2 SVN r5214 i samodzielnych testów, które potwierdzą, bądź zaprzeczą roszczeniom deweloperów jakie poczynili przy okazji ostatnich zmian w wersji rozwojowej emulatora.
2BII!2B
ODPOWIEDZ