Tekken 5 na PCSX2 błąd

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Packi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwietnia 2014, 21:42

Tekken 5 na PCSX2 błąd

Post autor: Packi »

Witam! Zgrałem sobie od kolegi grę Tekken 5 na DVD i chciałem ją odpalić na emulatorze PCSX2. Jednak jedyne co zobaczyłem to ciemny ekran i taki komunikat w konsoli:

Kod: Zaznacz cały

(SYSTEM.CNF) Detected PS2 Disc = cdrom0:\SLUS_210.59;1
(SYSTEM.CNF) Software version = 1.00
(SYSTEM.CNF) Disc region type = NTSC
ELF (cdrom0:\SLUS_210.59;1) Game CRC = 0x652050D2, EntryPoint = 0x00100008
(SYSTEM.CNF) Detected PS2 Disc = cdrom0:\SLUS_210.59;1
(SYSTEM.CNF) Software version = 1.00
(SYSTEM.CNF) Disc region type = NTSC


IOP Realtime Kernel Ver.0.9.1

    Copyright 1999 (C) Sony Computer Entertainment Inc. 

Reboot service module.(99/11/10)
cdvd driver module version 0.1.1 (C)SCEI
Load File service.(99/11/05)
Multi Threaded Fileio module.(99/11/15) 
iop heap service (99/11/03)
loadelf: fname cdrom0:ŽSLUS_210.59;1 secname all
loadelf version 3.30
open fail name ŽSLUS_210.59;1
Cannot openfile
# Restart Without Memory Clear.
# Initialize GS ...
# Initialize INTC ...
# Initialize TIMER ...
# Initialize DMAC ...
# Initialize VU1 ...
# Initialize VIF1 ...
# Initialize GIF ...
# Initialize VU0 ...
# Initialize VIF0 ...
# Initialize IPU ...
# Initialize FPU ...
# Initialize Scratch Pad ...
# Restart Without Memory Clear Done.
(EE pc:80005558) TLB Miss, addr=0x0 [load]
(EE pc:80005558) TLB Miss, addr=0x0 [load]
(EE pc:80005584) TLB Miss, addr=0x0 [load]
(EE pc:00000004) TLB Miss, addr=0x7002654b [store]
(EE pc:800002BC) TLB Miss, addr=0x7ff35400 [load]
(EE pc:800002BC) TLB Miss, addr=0x60115500 [load]
(EE pc:8000032C) TLB Miss, addr=0x7fc15500 [load]
(EE pc:800002BC) TLB Miss, addr=0x7f015500 [load]
(EE pc:800002BC) TLB Miss, addr=0x40015500 [load]
# Syscall: undefined (0)
W jaki sposób można rozwiązać ten problem?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Błędy odczytu nośnika biją po oczach - na ile będzie się dało, wyczyść płytkę szmatką z mikrofibry ruchami od środka ku krawędzi dysku. Zrób kopię bezpieczeństwa na dysku za pomocą stosownego programu - znaczy się nie jakimś nero, czy innym ashampo, ale dla przykładu ImgBurn.

Osobiście zaś, od zawsze, polecam skorzystać z DVD Decrypter:
http://psemu.pl/ps2.php?dzial=Download& ... e&plik=113
może program stary i porzucony lata temu, ale świetnie radzi sobie z rysami, zabezpieczeniami i odkąd sięgam pamięcią, nigdy mnie nie zawiódł.
Aha, prędkość odczytu nośnika ustaw jak najniżej tylko pozwoli Ci napęd 4x/8x i absolutnie nie wchodź na/powyżej wartości 16x.

P.S. A jak lubisz serie tekken to zainteresuj sie częścią 6 na PSP - jak na kieszonkonsolke, gra wygląda fenomenalnie, grywalność IMHO lepsza niż w 5-ce, a PPSSPP bezproblemowo emuluje ten tytuł w pełnej prędkości.
2BII!2B
Packi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwietnia 2014, 21:42

Post autor: Packi »

Przeczyściłem trochę płytkę i zrobiłem kopię zapasową, ale niestety nic to nie dało. Z obrazu ISO, który zgrałem z płyty na dysk też nie idzie. Rzeczywiście na płycie jest parę rysek, ale nie aż takich rzucających się w oczy (gorsze płyty w swoim życiu widziałem i dało radę je odczytać). Czyli prawdopodobnie zostaje mi nagrać płytę jeszcze raz?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Czyli prawdopodobnie zostaje mi nagrać płytę jeszcze raz?
Nie za bardzo rozumiem Twoje toku myślenia? W jaki sposób nagranie obrazu na płytę ma pomóc w problemie?

Załóżmy dla przykładu (bo oczywistym jest, że tego nie zrobiłeś i masz pod ręką oryginalną grę), że grę ściągnąłeś sobie grę z neta. Jeżeli pobrałeś źle zrzucony obraz (dla przykładu, z mocno zrysowanej płyty, ubity przez zabezpieczenia w trakcie kopiowania źle dobraną aplikacji, itp.) i emulator nie chce go uruchomić z dysku, to chyba jasnym jest, że bez względu na to, czy uruchamiasz go z HDD, czy wypalisz sobie na 50 płytkach to i tak nie wystartuje - bo obraz źródłowy (w tym przykładowym przypadku) pobrany z neta jest zwalony. Zgadza się?

Historia stara jak świat i problem ubitego nośnika znany jest temu forum od samego początku jego istnienia. Można by się pokusić o próby pomocy, opis metod regenerowania sektorów itp... ale po pierwsze legalne to nie jest, a po drugie nie daje żadnej gwarancji powodzenia. Toteż od niepamiętnych czasów obowiązuje tu zasada - chcesz grać, zaopatrz się w oryginał, na forum pomocy ws. gier ściągniętych z internetu (z 2 ww. powodów) nie udzielamy.

Rzekłem.
2BII!2B
ODPOWIEDZ