cz mozna wlaczyc wibracje w gejmpadzie

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
j
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 03 czerwca 2003, 16:43

cz mozna wlaczyc wibracje w gejmpadzie

Post autor: j »

mam gejpada mediatechu ma on morzliwosc urzywania wibracji jednak nieznam odpowiedniego plagina jesli on istnieje , i jego ustawien HELP!!!! :( :(
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Co do wibracji, to od razu zaznaczam, że będą problemy ze starszymi grami, które wydane zostały przed nadejściem Dual Shock'a. Wibracje działają w padach PSX'a (podłączanych przez przejściówkę), a co do PCtowych to nie jestem pewien... Spróbuj ustawić w konfigu game pada
Config>Game Pad>Pad1 poczynając od góry:
Digital/Analog (F5)
DirectX
Constant
Sine
U mnie na takim ustawieniu force feedback spisywał się całkiem nieźle.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

nieznam odpowiedniego plagina jesli on istnieje , i jego ustawien HELP!!!!
To jedna z bolączek ePSXe - emulator na razie nie obsługuje zewnętrznych wtyczek sterowania więc jesteś zdany na to co jest... Możesz wypróbować ustawienia podane przez BzyRes, ale...
mam gejpada mediatechu ma on morzliwosc urzywania wibracji
Osobiście miałem MT160 i niestety muszę Cię zmartwić - choć wibracje w PC-towych grach spisują się znakomicie (polecam zagrać w NFS6, SH2 i NBA 2003) to niestety pod ePSXe ich nie włączysz... Sam kombinowałem z wszystkimi możliwymi ustawieniami, a także innymi emulatorami (PCSX / PSXeven / AdriPSX) i wtyczką obsługującą wibracje (Harakiri Pad Plugin), ale bezskutecznie bo - choć Force Fedback działał w konfigu tejże wtyczki, to podczas emulacji nie doznałem ani jednego wstrząsu...

Doradzałbym zakup przejściówki USB + pada z PS / PS2 bo takie rozwiązanie na szczęście działa [choć z nim także są problemy - ze względu na samą przejściówkę lub sterowniki włączenie FF może spowodować zwolnienie emulacji do 10-15 klatek/sec. ]
2BII!2B
ODPOWIEDZ