Final Fantasy X PCSX2
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Witam
jestem nowym użytkownikiem i pierwszy raz usiłuje korzystać z pcsx2
mam wersję 0.9.6
Moj komp
GeForce 8800 GT
Ilntel Core 2 Duo E8200 @ 2.66 GHz
2 giga ramu
Mam problem z filmami. Gdy korzystam z GSdx 890 gra sie odpala, wyglada troche kanciasto i fps generalnie jest niski ale do wytrzymania natomiast filmy dostają kopa i dzialją z prędkościa tak przynajmniej razy 3.
Pierwsze próby gry przeprowadzałem na ZeroGS 0.97.1. Tutaj gra śmigała i wszystko było ładne. Problem dalej tkwił w filmach zamiast obrazu miałem biały ekran a dźwięk leciał z przyspieszeniem ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
Screeny z moimi ustawieniamy dostępne są tu:
http://www.filefront.com/user/Gatzgs
Od tamtej pory zmieniłem bios an europejski, ale nic to nie zmieniło.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Gatz
jestem nowym użytkownikiem i pierwszy raz usiłuje korzystać z pcsx2
mam wersję 0.9.6
Moj komp
GeForce 8800 GT
Ilntel Core 2 Duo E8200 @ 2.66 GHz
2 giga ramu
Mam problem z filmami. Gdy korzystam z GSdx 890 gra sie odpala, wyglada troche kanciasto i fps generalnie jest niski ale do wytrzymania natomiast filmy dostają kopa i dzialją z prędkościa tak przynajmniej razy 3.
Pierwsze próby gry przeprowadzałem na ZeroGS 0.97.1. Tutaj gra śmigała i wszystko było ładne. Problem dalej tkwił w filmach zamiast obrazu miałem biały ekran a dźwięk leciał z przyspieszeniem ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
Screeny z moimi ustawieniamy dostępne są tu:
http://www.filefront.com/user/Gatzgs
Od tamtej pory zmieniłem bios an europejski, ale nic to nie zmieniło.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Gatz
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Na dzień dobry:
- obraz, zdecydowanie GSdx
- dźwięk, wypróbuj SPU2-X
obie wtyczki w najnowszej wersji, a na dokładkę świeżutki DirectX
- niestabilna praca/desynchronizacja jest wynikiem złego ustawienia limitu wyświetlanych klatek, gry na PS2 pracują z max framerate`m 60fps, masz wpisane 75, więc sobie ustaw stosownie do gry i wersji regionalnej.
P.S. możesz wrzucać screeny na jakiś normalniejszy serwer (imageshack, lub fotosik dla przykładu) bo nie chce mi się tego ściągać za każdym razem gdy chcę tylko przejrzeć.
- obraz, zdecydowanie GSdx
- dźwięk, wypróbuj SPU2-X
obie wtyczki w najnowszej wersji, a na dokładkę świeżutki DirectX
- niestabilna praca/desynchronizacja jest wynikiem złego ustawienia limitu wyświetlanych klatek, gry na PS2 pracują z max framerate`m 60fps, masz wpisane 75, więc sobie ustaw stosownie do gry i wersji regionalnej.
P.S. możesz wrzucać screeny na jakiś normalniejszy serwer (imageshack, lub fotosik dla przykładu) bo nie chce mi się tego ściągać za każdym razem gdy chcę tylko przejrzeć.
2BII!2B
po ściągnięciu od nowa emulatora i nowych ustawieniach zacząłem grać.
Korzystam teraz z GSdx nistety. Niestety dlatego bo z ZeroGS pomimo że gra wygląda wspaniale i śmiga na 50 fpsów przez cały czas to zamiast filmów mam biały obraz. Odziwo po ściągnięciu na nowo emulatora problem z przyspieszonymi filami zniknął.
Więc w tej chwili korzystając z GSdx na ustawieniach:
Resolution: 1024x768 75Hz
Renderer: Direct3D9(Software)
Shader: Pixel Shader 3.0
Interlacing: none
Aspect ratio: 4:3
Nloop hack włączony.
mam w okolicach 30-40 fps'ów gra czasami zwalnia podczas walk albo jak sie wychodz na otwarte przestrzenie, ale filmy chodza i generalnie da się grać.
Był bym wdzięczny jeżeli ktoś wie co w ZeroGS odpowiada za filmy i jak to ustawić bo wtedy gra by śmigałą wyśmienicie
Limit klatek juz zmieniłem tak samo jak ustawienia dźwiękowe.
Korzystam teraz z GSdx nistety. Niestety dlatego bo z ZeroGS pomimo że gra wygląda wspaniale i śmiga na 50 fpsów przez cały czas to zamiast filmów mam biały obraz. Odziwo po ściągnięciu na nowo emulatora problem z przyspieszonymi filami zniknął.
Więc w tej chwili korzystając z GSdx na ustawieniach:
Resolution: 1024x768 75Hz
Renderer: Direct3D9(Software)
Shader: Pixel Shader 3.0
Interlacing: none
Aspect ratio: 4:3
Nloop hack włączony.
mam w okolicach 30-40 fps'ów gra czasami zwalnia podczas walk albo jak sie wychodz na otwarte przestrzenie, ale filmy chodza i generalnie da się grać.
Był bym wdzięczny jeżeli ktoś wie co w ZeroGS odpowiada za filmy i jak to ustawić bo wtedy gra by śmigałą wyśmienicie
Limit klatek juz zmieniłem tak samo jak ustawienia dźwiękowe.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
http://img171.imageshack.us/img171/2955/configzero.jpg
Tu ustawienia dla ZeroGS. Musiałem się dzisiaj przeżucić na tą konfigurację bo z GSdx emulator mi sie wywalał jak Seymour przyzywa Anime. Najpierw jest animacja w grze a potem film i na tej animacji sie wywalał. Z ZeroGS animacja przeszła ale film biały ekran
Tu ustawienia dla ZeroGS. Musiałem się dzisiaj przeżucić na tą konfigurację bo z GSdx emulator mi sie wywalał jak Seymour przyzywa Anime. Najpierw jest animacja w grze a potem film i na tej animacji sie wywalał. Z ZeroGS animacja przeszła ale film biały ekran
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
W takim razie jeszcze nad tym pomyślę.Niestety nic to nie dało i przy off i przy obu trybach dalej pojawia się biały ekran.
Jak na moje oko sytuacja normalna - PS3.0 = Pixel Shader 3.0, nie wiem do czego miałby być wykorzystywany przy wyświetlaniu filmów, więc wartość moim zdaniem powinna być niskaNa pasku gry zauważyłem parametr: ps 3.0 (wartość). Podczas gry wartość w nawiasie skacze od kilku do kilkunastu tysięcy. Podczas filmów niezmiennie stoi na 2.0.
2BII!2B
Ok, emu w wersji 0.9.6, bios i gra w wersji amerykańskiej. Działa znakomicie, jedyny problem do tej pory to to, że po włączeniu pauzy tło dla napisu to pocięte na kilka szerokich pasków ostatnie klatki poprzedniego filmiku(tego wcześniej przygotowanego, np scena napełniania stadionu wodą czy pierwszy "sending" w wykonaniu Yuny). Wszystko byłoby ok, gdyby nie jedna rzecz...
Uwaga - mogę komuś zepsuć zabawę, jak nie graliście, a chcecie, to nie czytajcie następnej linijki
otóż gdy musimy któryś już raz odbijać Yunę, tym razem w "Home" tych zielonookich, w pewnym momencie Rikku mówi, że Yuna umrze po pokonaniu Sina.
dosłownie sekundę później cały ekran się rozjeżdża(tj polygony przez siebie przenikają, rozciągają się, całość robi się jakby "szpiczasta"), zaczyna migotać, przez krótką chwilę mam zapętlenie dźwięku i emulator się wywala. Udało mi się troszkę dalej przeczekać bardzo często zapisując i wczytując F1 i F3, ale doszedłem do takiego momentu, gdy nawet to nie pomaga.
kombinowałem ze wszystkimi pluginami od grafiki, nawet ustawiałem null(kompletny brak obrazu), ale i tak się krzaczy. Z tym, że w wypadku null jakieś półtorej sekundy później.
Wczytywałem w końcu z karty pamięci i "na piechotę" dochodziłem do tej sceny, ale powtarza się. Ktoś ma jakikolwiek pomysł jak to obejść?
W sumie mógłbym komuś na maila podesłać plik z zawartością karty, jak będzie mu działać, to mógłby zapisać zaraz po tym i odesłać...
(ten problem był już kiedyś opisany na forum forums.pcsx2.net - pierwszy wynik w googlu po wpisaniu "pcsx2 ffx yuna will die" bez cudzysłowu, ale forum zdechło co najmniej parę dni temu i się nie podnosi...)
Uwaga - mogę komuś zepsuć zabawę, jak nie graliście, a chcecie, to nie czytajcie następnej linijki
otóż gdy musimy któryś już raz odbijać Yunę, tym razem w "Home" tych zielonookich, w pewnym momencie Rikku mówi, że Yuna umrze po pokonaniu Sina.
dosłownie sekundę później cały ekran się rozjeżdża(tj polygony przez siebie przenikają, rozciągają się, całość robi się jakby "szpiczasta"), zaczyna migotać, przez krótką chwilę mam zapętlenie dźwięku i emulator się wywala. Udało mi się troszkę dalej przeczekać bardzo często zapisując i wczytując F1 i F3, ale doszedłem do takiego momentu, gdy nawet to nie pomaga.
kombinowałem ze wszystkimi pluginami od grafiki, nawet ustawiałem null(kompletny brak obrazu), ale i tak się krzaczy. Z tym, że w wypadku null jakieś półtorej sekundy później.
Wczytywałem w końcu z karty pamięci i "na piechotę" dochodziłem do tej sceny, ale powtarza się. Ktoś ma jakikolwiek pomysł jak to obejść?
W sumie mógłbym komuś na maila podesłać plik z zawartością karty, jak będzie mu działać, to mógłby zapisać zaraz po tym i odesłać...
(ten problem był już kiedyś opisany na forum forums.pcsx2.net - pierwszy wynik w googlu po wpisaniu "pcsx2 ffx yuna will die" bez cudzysłowu, ale forum zdechło co najmniej parę dni temu i się nie podnosi...)