problem z save state
problem z save state
czy ktos moze wie jak i co trzeba zrobic aby moc zaSAVEowac, a potem odLOADowac ???? pytanie jest moze i glupie, ale mam ten problem i nie moge odloadowac savestate !!!!!! prosze o pomoc !
Odpal grę z save statem, po czym naciśnij F3 - automatyczny quick load...
... nadal nie działa?
Jeżeli ściągałeś Save State z jakiejś strony, najpierw upewnij się czy jest kompatybilny z twoją wersją gry (PAL/NTSC). Jeżeli jest, to spróbuj załadować stan gry "ręcznie":
1)Uruchom grę
2)Naciśnij Escape
3)W oknie emulatora >>> Run(Uruchom), następnie Load State (F3) - lub Załaduj Stan (F3), zależnie od wesji językowej, którą posiadasz
4)Gra POWINNA (czyt. MUSI) się załadować.
Jeżeli to nie pomoże, poczekaj parę godzin na w_m'a...
BTW Folder do SS'ów jest stworzony (sstates)
... nadal nie działa?
Jeżeli ściągałeś Save State z jakiejś strony, najpierw upewnij się czy jest kompatybilny z twoją wersją gry (PAL/NTSC). Jeżeli jest, to spróbuj załadować stan gry "ręcznie":
1)Uruchom grę
2)Naciśnij Escape
3)W oknie emulatora >>> Run(Uruchom), następnie Load State (F3) - lub Załaduj Stan (F3), zależnie od wesji językowej, którą posiadasz
4)Gra POWINNA (czyt. MUSI) się załadować.
Jeżeli to nie pomoże, poczekaj parę godzin na w_m'a...
BTW Folder do SS'ów jest stworzony (sstates)
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
By SaveStat`y działały w katalogu ePSXe musi istnieć folder SSTATES - zarówno folder jak i same pliki ss nie mogą mieć atrybutu tylko do odczytu (to samot tyczy się plików momorycarda)tak sobie mysle moze sa potrzebne jakies pliki, albo trzeba stworzyc folder Save State
Obok klawiszy F1/F3 dostępny jest jeszcze klawisz F2 służący do przełanczania pomiędzy kolejnymi slotami (5 różnych plików ss dla każdego tytułu)Save State F1
Load State F3
Wystarczy wcisnąć...
Nie musi:... gra musi być załadowana
1) istnieją tytuły (jest ich co prawda niewiele, ale jednak), które mają kłopoty z obsługą ss
2) istnieją także pluginy, które nie obsługują wogóle tej funkcji
Nie zmienia to faktu, że w 98% funkcja SaveState powinna działać
2BII!2B