Problem z pete ogl2

Problemy z emulatorem ePSXe i narzędziami dla niego przeznaczonymi.
Romek

Problem z pete ogl2

Post autor: Romek »

Chciałem się zapytać dlaczego używając pluginu Pete`s OGL2 po chwili emulacji wyskakuje mi okienko, na którym jest napisane „runtime error ... (miejsce i nazwa aplikacji epsxe) ... abnormal program termination”. Próbowałem różnych kombinacji ustawień na tym pluginie, lecz zawsze wyskakuje to samo. Przez chwilę emuluje, i pokazuje w pełni obraz, ale po wyświetleniu okienka zaraz się zamyka (po naciśnięciu „OK”). Wymagany sprzęt posiadam, do obsługi pluginu:
Procesor AMD athlon 1,8+ ghz
Karta graficzna GeForce Ti 200 64mb
Ram 256 mb
Sb live
System win xp i zainstalowane wszystkie sterowniki, ściągane z neta pod xp (karta graficzna itp.)
Dlatego nie mam pojęcia dlaczego mi to nie chce chodzić dłużej niż te pięć sekund.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Dziwne... u mnie
Hard: P4-2G / 512DDR / GF 4Ti / SBLive...
Soft: WinXP ProSP1 / DX9 / Detonator 40.72 / ePSXe 1.6.0
Gry: Omega Boost (Jap. NTSC) / Gran Turismo2 (Jap. NTSC)...

Plugin działał z prędkością 59.9 fps... (ale strata prędkości w stosunku do Pete`s OpenGL 1.73 jest aż nadto widoczna - przy max ustawieniach ponad 100fpsów i uniemożliwia włączenie FSAA) ... nie powodując przy tym rzadnych błędófff [jak chcesz mogę rzucić screenami]

więc praddopodobnie cuś masz zamieszane w systemie...
Poza tym głęboko zastanawiałbym się na Twoim miejscu nad przejściem na ten plugin - poprawa jakości obrazu jest niewielka (ja tam nie widzę żadnej różnicy), a utrata kilkudziesieciu czy nawet kilkuset fps`ów boli jak nie mam pytań.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Romek
Moderator
Moderator
Posty: 189
Rejestracja: 05 sierpnia 2003, 23:44
Kontakt:

Post autor: Romek »

No nie wiem. Szkoda mi troszkę tego, bo chciałem sobie to obejrzeć jak to chodzi. Morze jak zainstaluję na nowo xp`ka to mi to będzie chodzić. Zresztą ogl 1.73 też jest super no ale wiadomo, że każdy dąży do ideału ;P. Popróbuje różnych rozwiązań, a jak w końcu dam rady sie uporać z tym to was poinformuje co było nie tak. Sie obejrzy ;).
EDIT <BzyRes>
Na forum jest bardzo pozyteczna opcja zwana "edytuj". Używaj jej i nie pisz jednego posta pod drugim.

C.D.
No więc dowiedziałem się, że następujący błąd :

"Mircosoft Visual C++ Runtime Library - Runtime Error - Program d:\Roman\Gry\Psx\Epsxe 1.6\espxe.exe - Abnormal Program Termination"

występuje nie tylko u mnie, ale i na więcej komputerach. W więksości są to komputery posiadające gf 3. Plugin ten najlepiej chodzi na radeonie 9700 i gf4 (ciekawe czemu ). Zaś na gf3 większości użytkownikom pojawia się ten błąd. Dziwne jest jedynie to, że na gf2 chodzi on bez zażutów, choć wolno.
No nic to tylko taka bezużyteczna informacja, pocieszające jest jedynie to, że Pete w następnympluginie może to naprawi ... .

Cd...

No więc następny plugin się już ukazał, ściągnąłem nowe sterowniki (45.23) i ciągle nic. Jeżeli ktoś miał ten problem i jakoś go zlikwidowałto proszę o pomoc, a dla tych którzy mają ten problem odsyłam na tą stronę (jest po angielsku, ale może się doczytacie czegoś...)

http://www.ngemu.com/forums/showthread. ... adid=40017

oraz ciąg dalszy

http://www.ngemu.com/forums/showthr...?threadid=40000
Romek
ODPOWIEDZ