PCSX2 0.9.8 Released

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 0.9.8 Released

Post autor: winter_mute »

Ja wiedziałem, że tak będzie. W dniu wczorajszym, oficjalny team PCSX2 tylko potwierdził moją wiadomość z ubiegłego tygodnia ;] Mamy nowe, oznaczone numerkiem 0.9.8 i co najbardziej istotne stabilne wydanie PCSX2.
Obrazek
Wspomniana, edycja stabilna to jakby nie spojrzeć straszna kicha - ostatnia taka wersja (0.9.6) ukazała się w marcu 2009 roku, co za tym idzie oficjalna lista zmian jest nie do przełknięcia. Mimo to spróbuje opisać Wam z grubsza co znajdziecie nowego w wydanej wczoraj odsłonie
  • Wątkowy interfejs napisany w wxWidgets.
  • Intuicyjne menu o z szybkim dostępem do najważniejszych opcji i ustawień
  • Wygodny edytor kart pamięci.
  • Doskonale stabilne, szybkie i bezpieczne opcje wstrzymywania i kontynuacji gry
  • Możliwość przełączania w locie ustawień emulatora i wtyczek.
  • Potężne, acz proste w użytkowaniu narzędzie konfiguracji zawierające przyciski powrotu do ustawień domyślnych oraz suwak predefiniowanych ustawień
  • Wszystkie opcje zostały okraszone opisami
  • Interfejs kompatybilny z graficznymi motywami Windows
  • Jak również interfejsami systemów Linux!
  • Cały rdzeń emulatora został przebudowany, a wiele jego elementów napisane od nowa
  • Naprawiono niezliczone błędy w generowaniu i wykonywaniu kodu.
  • Dodano rekompilatory microVU oraz VIF
  • Ulepszono proces rekompilacji jednostek wektorowych VU0/VU1/COP2
  • Przepisano na nowo obsługę strumienia graficznego
  • Ulepszono obsługę BIOSu, wykonywalnych plików ELF oraz wsparcia systemu plików
  • Wprowadzono w automatyczną bazę gier informującą o kompatybilności oraz aplikującą łatki i poprawki
  • Wielkie zmiany nie ominęły pluginu graficznego GSdx, który pod względem stabilności, kompatybilności, opcji konfiguracyjnych i prędkości zostawia w tyle wszystko co dotychczas było Wam dane zobaczyć
  • Podobne zmiany zaszły w SPU2-X, który jest w stanie emulować prawie wszystkie dziwactwa znane z konsoli, dzięki czemu lista obsługiwanych tytułów wydatnie się powiększyła, a sam dźwięk brzmi co najmniej dobrze.
Tyle jeśli chodzi o teorię, jednak to praktyka czyni mistrzem, zatem proponuję zerknąć na: poprzednią wiadomości (w celu weryfikacji zawartych w niej informacji), stronę domową emulatora (z szczególnym uwzględnieniem oficjalnej listy kompatybilności), a później standardowo... zapraszam do downloadu po PCSX2 0.9.8 w wersji dla systemów Windows oraz Linux, a także do własnych testów i dzielenia się wrażeniami, tudzież ich wynikami (porównując choćby obecną wersję z 0.9.7) w komentarzach do niusa.
2BII!2B
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Nikomu nie chce się komentować więc ja coś napisze. Konkretnie mam zagadkę - otóż jak sądzicie ile razy użyta na forum była litera "ż", żeby było prościej i wygodniej podpowiem - wyniki proszę podawać w pełnych tysiącach...
a dla graczy z poziomu hardcore - jak powyższa liczba ma się do wystąpień litery "ź"?

... a żeby nie było kompletnie nie na temat - Virtua Fighter 4 Evolution pod PCSX2 0.9.8 wygląda genialnie.
2BII!2B
Awatar użytkownika
MAT
Senior
Senior
Posty: 116
Rejestracja: 04 lipca 2008, 14:04

Post autor: MAT »

Konsola PS2 SCPH 79004 PAL/NTSC
Kable BigBen RGB EURO Scart i Orginalny SONY Component
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ha, widziałem już przy okazji niusa na oficjalne... na dodatek te SVNy są wspierane przez team pracujący nad emulatorem...

... tylko że leżę z czasem, bp pracuję nad czymś innym o czym nius już niedługo :) ...

... chyba że ktoś inny sypnie info na główną :]
2BII!2B
ODPOWIEDZ