PCSX2 SVN r5674

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 SVN r5674

Post autor: winter_mute »

Nie mam dziś weny na przydługie wstępy i bezproduktywne lanie wody. Z drugiej zaś strony, tym drugim, wcale bym nie pogardził, biorąc pod uwagę dosłowne znaczenie sformułowania i kilkudniową falę upałów, dającą się mocno we znaki w robocie. Jakby na problem nie spojrzeć, nie jesteśmy jednak serwisem o turystyce czy rekreacji, więc chłodne życzenia odkładam na później, a teraz...
Obrazek
... zapraszam do zapoznania się z najważniejszymi zmianami jakie poczyniono od marca w rozwojowej wersji emulatora PCSX2:
  • przeportowano wtyczkę GSdx-ogl pod systemy Windows
  • w pluginie GSdx dodano klasę wektorową dla AVX2, poprawiono obsługę pamięci oraz funkcje GetTextureMinMax,GetAlphaMinMax i rozszerzenie GL_ARB_gpu_shader5 dla Fxaa
  • usprawniono obsługę kodów dla gier
  • dodano maskowanie DMA/Path3
  • zmodyfikowano sposób sprawdzania rozmiaru nośnika
  • usprawniono działanie microVu przez wprowadzonie poprawek do funkcji odpowiedzialnych za obsługę D/T Bit oraz XGKick Delay, sparametryzowano obsługę D-Bit
  • poprawiono funkcje odpowiedzialne za grę wieloosobową (multitap) oraz obsługę memorek z pierwszego PlayStation
  • zwiększono kompatybilność wtyczki gsxdx ogl względem układów graficznych ATI/AMD, zoptymalizowano plugin pod kątem najnowszych sterowników catalyst oraz poprawiono zachowanie modułu względem kart nie obsługujących opengl 3.3
  • w tym samym pluginie wprowadzono wewnętrzne ładowanie shaderów z plików glsl z konwersją przez skrypt perl`owy
  • w GSdx zwiększono rozmiar indeksu dla bufora bloków zmiennych jednorodnych, usunięto błędy i powodującą problemy optymalizacje z funkcji GetTextureMinMax, oraz naprawiono przesunięcia CLUT implementując tymczasowy bufor
  • we wtyczce zzogl-pg zoptymalizowano obsługę tekstur dla układów graficznych Intel
  • rozbudowano bazę gier o nowe informacje i poprawki do już istniejących pozycji
  • zoptymalizowano kod emulatora pod kątem gcc 4.8 oraz VS 2010/2012
  • zaktualizowano bibliotekę Soundtouch do wersji 1.71
Tym samym usprawniono dziłanie programu oraz obsługę gier takich jak: Crash Twinsanity, Persona 4, WRC Rally Evolved, Elemental Garde, Siren 2, Kingdom Hearts i Kingdom Hearts 2, Disney's Golf, Impossible Mission, Wallace & Gromit in Project Zoo, Drakan, Mafia, True Crime - New York, Timesplitters, Neo Contra . Tyle na dziś, zapraszam do Downloadu i na stronę domową projektu.
2BII!2B
ODPOWIEDZ