Pre-kompatybilność PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Awatar użytkownika
Gnapek
Junior
Junior
Posty: 12
Rejestracja: 12 lutego 2006, 09:20

Post autor: Gnapek »

Hardware: AMD Sempron 2200 MHz, 512 RAM DDR, ATI Radeon 9550 256MB

Software: PCSX2 0.9 (Wersja Nieoficjalna testowa)

TOCA Race Driver - włącza się do wyboru języku i jak klikam X nic się nie dziejesz ale moge przesuwac klawiszami język :P

Jakby co to ta wersja emulatora byla na eMule (Spakowana 32 MB rozpakowana 90 MB) z pluginamy, biosem itd.
Ostatnio zmieniony 21 lutego 2006, 20:51 przez Gnapek, łącznie zmieniany 1 raz.
RobertoCdx
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 03 kwietnia 2006, 16:07

Post autor: RobertoCdx »

Witam.forum odwiedzam juz dlugo ale postanowilem dopiero zapisac sie po premierze pcsx2 0.9
Oto co mi wyszlo:(emulator pcsx 0.9 , SCPH39001 , GSdx9(SSE2) 0.9.0-PShader 3.0 , EFP poling CDVD 0.4.0 , SPU2 Dsound driver 1.4.0)

Hardware:Athlon64 3500+ venice,MSI K8N nforce4 Ultra; Geforce 7800GT ; Geil 2x512 Dual

Gran turismo 4 -info o licencji na poczatku startu gry,a potem czarny ekran
WRC3-info startowe gry,a potem zawiesza sie pcsx2 0.9
ATHENS 2004-powiedzmy ze "grywalne",ale...srednia predkosc emulacji to 4 do 8 fps i duze przeklamania w grafice(artefakty i wszystko wpada w zielonkawy odcien)

Zaznaczam ze gry byly emulowane nie z .iso tylko z napedu z orginalnych DVD,czy to ma znaczacy wplyw na emulacje???Ewentualnie jakie wtyczki proponujecie na ten kombajnek...
auron
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwietnia 2006, 23:02

Post autor: auron »

Ja testowalem

Beats of Rage- chodzi 10-20 fps, niema zalaman graficznych wszystko OK mozna se smialo grac.

Co do innych to jeszcze nie testowalem z powodu braku czasu:)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Dobra, poniewaz robi się syf:
1) Zevi7 wpisz prosze tytuły gier które sprawdziłeś wg. schematu widocznego w pierwszych wpisach tj.
Hardware, software... Gry - jak działają... [looknij sobnie na kilka pierwszych wpisów jak to powinno wygladać]... wiem że to zajmie więcej czasu niż wklepanie, ale wydaje mi się że będzie bardziej przejrzyste dla osób przeglądających temat.
2) Przenieś obrazki do następującego tematu >
http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=1772
3) prosze nie dodawać wpisów bez raportu z testów - jak chcecie o coś zapytać to załóżcie nowy temat, dopiszcie się do istniejącego, albo wyslijcie komuś PW.

Aha, żeby później nie było zdziwienia ani skarg - od razu mówię iż posty bez raportów będą usuwane. Dziękuję za uwagę ;]
2BII!2B
Zevi7
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwietnia 2006, 17:43

Post autor: Zevi7 »

Hardware: AMD Sempron(tm) Procesor 2600+ 2.00GHz, 768MB Ram DDR Kingston(256mb) i Twinmos(512mb), ATI Radeon 9600 128mb

Software: PCSX2 0.9,USA v01.60(07/02/2002) Console, GSdx9 v0.9, P.W.Op.S. SPU2 DSound Driver v1.4, SSSPSX PAD Plugin v1.6, P.W.Op.S. CDVD Driver v1.2, DEV9null Driver v0.3, USB/FireWire Null v0.3

Final Fantasy X (NTSC) - w pełni grywalny tytół; nawet szybko chodzi(od 9fps do 30fps na włączonym SSE) brak błędów graficznych!
°`°¤o,¸¸¸,o¤°` Zevi7 `°¤o,¸¸¸,o¤°`
AMD Sempron(tm) Procesor 2600+ 2.00GHz
DDR 768MB Kingston(256) i Twinmos(512)
Radeon 9600
...
adamos_w
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 01 kwietnia 2006, 23:01

Post autor: adamos_w »

:cry: NIEGRYWALNA :cry:

Shaman King Power of Spirit - jak nie działał tak nie działa. Zależy z jakiej wtyczki na to patrzeć. Na jednej ciemność na drugiej błąd.

Hardware: Pentium IV 1,6 GHZ, 768 MB RAM, GeForce FX 5200
Software: PCSX2 v. 0.9, GSdx9, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver, Linuzappz Iso CDVD Driver, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0, Europe 1.60
Ostatnio zmieniony 06 kwietnia 2006, 12:33 przez adamos_w, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

auron, adamos_w > prosze uzupełnić informacje (hardware, Software)

Dobra sprawdziłem kilka gier, dodałem swoje 5 groszy do Listy Kompatybilności więc i tu wrzucę troche informacji :D

Hardware1: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Hardware2: Pentium IV 2GHz, 52 DDR, NVIDIA GeForce FX 5800U, SBLive!, LG DVD Super Multi Recorder
Hardware3: AMD Athlon 64 (Venice) 3800+, 2GB DDR3200 PC400 Dual Channel, 2xSLI WinFast PX6800GT 256MB 256bit PCI-E, Sound Blaster X-Fi Platinum, LG DVD Super Multi Recorder.
Software: PCSX v0.9, SCPH-50004, GSdx9 0.9, [zależnie od tego czy korzystam ze SaveState`ów] SPU2null Driver 0.5.0/ P.E.Op.S. SPU2 DSound Drier, P.E.Op.S. CDVD Driver 1.2.0, SSSSPSX PAD 1.6.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[*] Beats of Rage[/b] (aplikacja scenowa) - 100% prędkości, 100% poprawnie wyświetlana grafika, 100% grywalne!
[?] NBA Street vol.2 (E - SLES_51481) > loading, EA-BIG FMV, "intro", menu, kontrolery, drużyny, zawodnicy i boisko, bah, gra... niewielkie przekłamania w grafice, ale tytuł grywalny :)
[+] Resident Evil: Code Veronica (E - SLES_503.06) > (AFAIR) PO SPACHTOWANIU wybor jezyka memorka, violence-info, logosy, menu, loading, napisy poczatkowe...i jest kolejny grywalny tytuł. Grafika OK, duża prędkość.
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > jezyk, logo, intro ... i niestety zwis. PO SPATCHOWANIU, brak inta, czarne pionowe paski i artefakty w niektórych planszach, aczkolwiek tytuł grywalny.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > test wideo, memorka, logo, wyswietlane prawie poprawnie FMV, menu i... wszystko gra. B. dobra grafika , nie zgorsza predkosc. Tytul grywalny![/color]

[-] Dark Chronicle (E - SCES_51190) > język, memorka, logo, menu, tworzenie postaci, loading... wchodzi do gry, ale grafika jest całkowicie zrypana.
[*] Devil My Cry[/b] (E - SLES_50358) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. PO SPATCHOWANIU działają także menusy, niestety po wybraniu new game gra sie zacina.[/color]

[*] Metal Gear Solid 3[/b] (U - SLUS20915) > czarny ekran, pętla błedów od klatki #640[/color]

---
Jak widzicie trochę urozmaiciłem wpisy więc podaje równiez legende >
[Z] Tytuł gry (R - KD) > Opis
gdzie:
Z - zmiany wzgledem poprzedniej wersji na: "+" - plus, poprawa grafiki lub kompatybilności, "-" - minus, "*" - bez zmian, "?" - nie mam pojęcia, tutuł nie testowany przeze mnie wcześniej
R - Region: E - PAL/Europa, U - US NTSC/USA, J - Jap. NTSC/Japonia
KD - Kod dysku
Kolory: zielony - tytuł grywalny, pomarańczowy - cos sie pokazuje, ale nie grywalne, czerwony - eee, czarna dziura... nie działa
Ostatnio zmieniony 06 kwietnia 2006, 00:50 przez winter_mute, łącznie zmieniany 3 razy.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Daniu
Spammer
Posty: 171
Rejestracja: 01 grudnia 2005, 16:50
Kontakt:

Post autor: Daniu »

Edit Po zmanie Biosu na bisoa amerykańskiego czyli USA: GTC Africa wyświetla - Menu 30FPS wybór plansz spada do 4FPS gdy ładuje sie gra niby już ma wejść jednak cały czas stoi niestety... [Region America:USA]]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Manhunt - Menu później czarny ekran [Region Europa:Pal]
Worms 3D- Ładowanie czarny ekran [Region Europ:Pal]
Monster Hunter - Brak reakcji [Region Europa:Pal]
Driver 3- Białe obramowanie i zawieszka [Region Europa:Pal]

Software:
GSdx9, SPU2 null Driver 0.5.0,SSSPSX PAD Plugin 1.60,CDVDnull Driver 0.6.0,DEV9null Driver 0.3.0, FWnull Driver 0.4.0, USBnull Driver 0.4.0
---------------------------------------------------------------------------------------------
CPU: Recompiler (eerec) - Lotta faster than Intepreter
[V]Frane Limit (FL)
[V]Sync IPU (SIPU)

Hardware:
AMD Athlon 2500+@2000 Na płycie Gygabyte GA-7VAXFS, Ram 512@400, GeForce 6200 256MB DDR2 400@800 ,LG GSA 4167B,300W MIC ATX ,Realtek AC97 Audio.
Bez wyjątku tak już to jest poprostu w każdym z nas to żyje i każdy ma swój Old School...
bartoL
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwietnia 2006, 15:41

Post autor: bartoL »

:arrow: Pro Evolution Soccer 2 .... powiedzmy ,że grywalne..... troche się grafika rozmazuje...
:arrow: GTA3 nie wiem co jest grane..... nie działa wogóle ,a w liście kompatybilności na stronie pcsx2 pisze że jest grywalna
:arrow: FIFA2001:mrgreen: 15 fps w menu przed intrem
:arrow: FIFA2003 ciemności..... i komunikat "THIS IS NOT A PS2 GAME! "
:arrow: Crash Bandicoot :the warth of Cortex - nic.....
:arrow: Time Splitters 2 - ciemności i 65fps.....
:arrow: Crash Tag Team Racing-ciemności...
:arrow: Tekken Tag Tournament - intro i zwis (nie wiem jak to zrobiliście że se mogliście pograć i nie mielście problemów)

Software: AMD Sempron 2600+1.83 GHz 512MB RAM
Hardware: bios- scph39001europe/ GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0
Ostatnio zmieniony 09 kwietnia 2006, 14:09 przez bartoL, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

bartoL - podaj hardware i software
jesli chodzi o TTT to przeczytaj dokładnie i w całości ten temat > http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=1770

Wracając do tematu ostatnio były kompatybilne tytuły, czas na sytuację odwrotną >

Hardware1: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Hardware2: Pentium IV 2GHz, 52 DDR, NVIDIA GeForce FX 5800U, SBLive!, LG DVD Super Multi Recorder
Hardware3: AMD Athlon 64 (Venice) 3800+, 2GB DDR3200 PC400 Dual Channel, 2xSLI WinFast PX6800GT 256MB 256bit PCI-E, Sound Blaster X-Fi Platinum, LG DVD Super Multi Recorder.
Software: PCSX v0.9, SCPH-50004, GSdx9 0.9, [zależnie od tego czy korzystam ze SaveState`ów] SPU2null Driver 0.5.0/ P.E.Op.S. SPU2 DSound Drier, P.E.Op.S. CDVD Driver 1.2.0, SSSSPSX PAD 1.6.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] REZ (U - SLUS_20344) > memorka, menu... ehhh. gra w 100% kompatybilna, doskonała grafika (ładniejsza niż na 0.8 ), niezła prędkość emulacji. Nie wymaga patchowania.
[+] Motral Kombat: Deadly Aliance (E - SLES_50717) > loading, test wideo, memorka1&2ga, filmik Midway, intro, menu, wybór postaci, przejscie do areny, kolejny loading i bah... wszystko ok - grwywalny tytul!


[+] Gran Turismo 3: Aspec (E - SCES_502.94) > Migoczacy obraz. loading, jezyk [ZWIS] PO SPATCHOWANIU, wybór trybu, menusy (wybór trybu, poziom trudności, lokacia, samochód)... po załadowaniu gry wywala błąd systemowy... przynajmniej u mnie. Warto wypróbowac FFX-fix bo w pewnym momencie emu wpadał w pętle.
[*] Tekken 5[/b] (U - SLUS_21059) > logo, GRYWALNE starblade, jakaś niebieska ramka i... czarno. Gra próbuje coś sczytać, bo emu pracuje w bardzo niskiej prędkości z dużym obciążeniem CPU, ale wciąż czarno. Dotrwałem do ok. 1700 klatki. Standardowy patch nie pomaga
[+] Fight Night: Round 2 (U - SLUS_21161) > loading, (wciskamy start start start), memorka, (wciskamy start start start), menusy, loading przed walka, (wciskamy start start start)... gra się odpala... i po jakims czasie zawiesza. Spore przekłamania w grafice, gra często się zawiesza... może skip video pomoże, ale nie chciało mi się juz sprawdzać.[/color]

[*] Summer Heat Beach Voleyball[/b] (U - SLUS_20634) > wyswietla logosy, sprawdza memorkę i zwis.
[?] SSX (E - SLES_50030) > memorka, jęzuyk, loading, logo EA Sport BIG... Standardowy patch nie pomaga
[-] Burnout 2 (U - SLUS_20497) > Loading... i zacięcie po sczytaniu sektora #521184. Brak możliwości utworzenia patch'a.
[?] Lego StarWars (E - SLES_53194) > wybór języka i błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[*] Tekken 4[/b] (J - SLPS_25100) > czarno... tylko czerń. Standardowy patch nie pomaga
[?] Soul Calibur 2 (E - SLES_51799) > czarny ekran... Standardowy patch nie pomaga
[*] Onimusha 2[/b] (U - SLUS_20393) > to co zawsze, momorki i blad systemowy... Standardowy patch nie pomaga
[?] Midnight Club 3 Dub Edition (U - SLUS_21029) > animacja RockStar i black screen.... Standardowy patch nie pomaga
[-] Vietiful Joe (U - SLUS_20951) > memorka, i aplikacja umiera. Standardowy patch nie pomaga
[*] Ratchet & Clank[/b] (E - SCES_50916) > zacina sie na intrze, sprawdzone do klatki ~2000. Standardowy patch nie pomaga[/color]
Ostatnio zmieniony 11 kwietnia 2006, 11:47 przez winter_mute, łącznie zmieniany 1 raz.
2BII!2B
Zablokowany