Co do podbicia opcji to już raczej nie poszaleje, mam następujące ustawienia


Próbowałem, ale niestety, przynajmniej wg mnie efekt ten nie jest najlepszy, wypróbowałem go na wszystkich poziomach i bardzo rozmywa obraz, ogólnie nie podba mnie się on. Wypróbowałem przed momentem OpenGL 1.76 i na tym pluginie AA działa bez zarzutu. Czy są jakieś znaczące różnice międzi OpenGL 1.76 a OpenGL2?winter_mute pisze:Myślę że nie głupim pomysłem byłoby uzyskanie rozmycia (AA)
I owszem - OGL2 obsługuje instrukcje, o których OGL może tylko pomarzyć (np. pixel shader itp.) i jest krótko mówiąc przeznaczony jest dla sprzętów z większą ilością ramu i mocniejszymi kartami graficznymi niż OGL (w momencie wydania przeznaczony był jedynie dla komputerów high-end'owych.szu pisze:Czy są jakieś znaczące różnice międzi OpenGL 1.76 a OpenGL2?
Zawsze można wyłaczyć screen filtering i za pomoca Shader Level dobrać siłę rozmycia do własnych potrzeb.szu pisze:Próbowałem, ale niestety, przynajmniej wg mnie efekt ten nie jest najlepszy, wypróbowałem go na wszystkich poziomach i bardzo rozmywa obraz,
Pomimo iż OGL2 jest bardziej kompatybilny i wykorzystuje efekty dostępne w nowych k. graficznych to wszystko rozbija się o kwestię gustów. Moim skromnym zdaniem, obraz w OpenGL2, jest zbyt wyrazisty, poligony ostro nakładają się na siebie, a tekstury są ostre jak żyleta, co niezbyt przypada mi do gustu - osobiście wolę mniej wyraźny, lekko rozmyty i pięknie wygładzony obraz uzyskany przez kombinację pluginu OpenGL i odpowiednie ustawienia AA i FA w preferencjach karty graficznej.szu pisze:Czyli jeżeli dobrze rozumiem, jeżeli na OpenGL2 wszystko mi działa i na OpenGL 1.76 wszystko działa to polecasz OpenGL2? Czy tak...