CDRTapeK tak jak CDRmooby (ktory juz 3 lata nie jest uaktualniany), sluzy do kompresji obrazu gry (backupu) do formatu bz/track (CDRmooby bz/bz.index, w moim uzywam innych nazwa do kompatybilnosci z PSXeven) a potem grania besposradnie z takiego skompresowanego obrazu. Dekompresja jest bardzo szybka i odbywa sie w locie podczas grania, oczyt z takiego obrazu jest tak szybki jak z zwyklego bin/img (lub nawet szybszy), a obraz zajmuje od 5% do nawet 80% (Final Fantasy 1 - bin = 562MB, bz+track = 59,7MB) mniej.
CDRTapeK 1.0:
Ta wersja to w zasadzie to jeden wielki bug fix dla CDRMooby 2.8
* poprawiony wyglad
* poprawione okienko kompresji/dekompresji
* poprawiony powazny blad heap (wywalal plugin na PSXeven, a ePSXe przy wylaczaniu wywalalo niekiedy blad)
+ okienko postepu kompresji i dekompresj z przyciskiem anulacji (oczywista funkcja ktorej nie bylo)
- usuniato wodliwy kod kompresji i dekompresji do .Z, w nastapnej wersji postaram sie naprawic go.
- usnieto kod kompresji/dekompresji rar, poniewaz jest bardzo przestarzaly i powolny (obsluga jedynie rar 2.0 i powolna dekompresja)
wiecej zmian nie pamietam ale mozwiwe za cos jescze bylo

Plugin mozna pobrac stad: cdrtapek-1.0-bin-WIN32.7z
a zrodla stad cdrtapek-1.0-src.tar.bz2