słaby sprzet i 7z
słaby sprzet i 7z
Witam
Jestem amatorem w sprawach emulatorów więc się nie śmiejcie ze mnie !!
Wlączam tego emulatora , konfiguruję go i uruchamiam CD z ISO
Wlączam
na ekranie wyskakuje komunikat " bios coś tam complete" i dalej jest czarny obraz
po chwili wyskakuje menu z gry i strasznie sie tnie !!!!!! Testowałem ten emulator u kolegi ponieważ u mnie wysiadł zasilacz. Czy może to byc wina jego sprzętu ??
Jego komp: AMD Athlon 1300, 256 MB Ram, GeForce 2 MX 400 64MB , nagrywara Liteon SOHW 1693 a dalej to nieistotne
Pomocy!!!!!!
Edit by Mortus - proszę korzystać z opcji Edytuj.
aha jeszcze jedno dokladna nazwa tego emulatorka to PCSX2 0.8.1
wydaje mi się ze ta gra się tek długo włącza przez jego sprzęt
Jestem amatorem w sprawach emulatorów więc się nie śmiejcie ze mnie !!
Wlączam tego emulatora , konfiguruję go i uruchamiam CD z ISO
Wlączam
na ekranie wyskakuje komunikat " bios coś tam complete" i dalej jest czarny obraz
po chwili wyskakuje menu z gry i strasznie sie tnie !!!!!! Testowałem ten emulator u kolegi ponieważ u mnie wysiadł zasilacz. Czy może to byc wina jego sprzętu ??
Jego komp: AMD Athlon 1300, 256 MB Ram, GeForce 2 MX 400 64MB , nagrywara Liteon SOHW 1693 a dalej to nieistotne
Pomocy!!!!!!
Edit by Mortus - proszę korzystać z opcji Edytuj.
aha jeszcze jedno dokladna nazwa tego emulatorka to PCSX2 0.8.1
wydaje mi się ze ta gra się tek długo włącza przez jego sprzęt
Geneq
Jako że emulator jest jeszcze w fazie produkcji (stosunkowo wczesnej produkcji
) to nawet high-end'owy sprzęt nie zapewni Ci pełnej płynności. W przyszłych wersjach nadzieja 
A ten tytuł jest grywalny..... ale na wersji 0.9
(która jest w stanie WIP
)

A ten tytuł jest grywalny..... ale na wersji 0.9

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
-
- TROLOŻERCA
- Kontakt:
-
- Senior