Problem i opis
-
- Junior
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwietnia 2006, 02:43
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5228
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Szczególnie że emulator zawiera coś takiego jak pomoc/dokumentacja.Zardon pisze:Cierpliwość to dobra cecha....ale mam pytanie. Nie łatwiej samemu pokombinować?
Panie/Pani biedronka1, dobry artykuł to z pewnoscią nie trzy zdania sklecone w pośpiechu... IMHO ważne by oprócz zawarcia podstawowych danych cechowało go profesjonalne wykonanie z uwzględnieniem jak największej ilości informacji, a nie teksty typu "aby uruchomić program kliknij w menu START > ...." - jak juz ma byc to zrobione to niech bedzie zrobione porządnie, a cóż... w moim przypadku taki tekst nie powstaje w 10 minut :]biedronka1 pisze:Panie Adminie , swieta za pasem , a ja dalej nie widze nic , co mialo by przypominac "dobry artykul"
Na pocieszenie napisze jednak iż artykuł w postaci opisu PCSX2 właśnie się pisze. Poniżej załączam jego fragment (dokładniej ujmując wstęp) jako swego rodzaju ekspiację moich wczesniejszych, krótkich wypowiedzi, dodatkowo mam nadzieję iż fragment owy umili Panu/Pani czas spędzony na wyczekiwaniu ww. tekstu
Z poważaniem,winter_mute pisze: W chwili, gdy pisze te słowa wielkimi krokami nadchodzi zmierzch szóstej generacji konsol, od paru miesięcy na półkach sklepowych gości X360, a za kilka następnych dołączą do niego PS3 oraz Revo, natomiast emulacja systemów takich jak PSX czy N64 przez coraz większą grupę osób określana jest mianem retro. Czyżby zbliżała się apokalipsa czy to może zwyczajna, dyktowana odwiecznym prawem ewolucji kolej rzeczy? Jakby na problem nie spojrzeć konsole takie jak PS2, DC czy GCN z pewnością nie odejdą w zapomnienie czy to za sprawą rzeszy wiernych fanów systemu, czy coraz liczniejszej grupie osób zainteresowanych emulacją tych platform. Nieustanny rozkwit sprzętu komputerowego i towarzyszące mu wysiłki programistów pracujących nad emulatorami sprawiły, iż symulacja szóstej generacji to nie tylko homebrew i pokaz slajdów, lecz także możliwość uruchomienia komercyjnych tytułów z słodką dla oka jakością prezentowanej grafiki i umożliwiającą rozgrywkę prędkością działania w przypadku gier takich jak choćby FFX. Wszystko to za sprawą programów takich jak PCSX2 - moim zdaniem najlepszego i bezdyskusyjnie najbardziej zaawansowanego emulatora systemu PlayStation2, któremu poświęcony jest ten artykuł.
winter_mute AKA Pan Admin :]
2BII!2B