FF12, VIDEO PROBLEM

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
cypek
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 15:53

FF12, VIDEO PROBLEM

Post autor: cypek »

siema, mam problem mianowicie chcialem pociorac w ff12 na emu, wszystko ladnie gameplay hula ale przerywniki i wstawki flmowe sa do kitu, a z tego, ze sa jakby przykryte czarna kratka. Sa plynne, nie tna sie ale ta czarna kratka mnie dobija bo nic nie mozna obejrzec.

tutaj screeen z problemu : http://imageshack.us/phot...401/faillt.jpg/


moj sprzet :
w7, ICi3 2.13GHz
4GB ram, radeon 5650hd

PCSX2 0.9.9 r5186

tutaj link do configu :

http://imageshack.us/phot...rrrrrrrrrr.jpg/

silnik graficzny na standart.

Jak ktos wie o co chodzi prosze ślicznie o odpowiedź, pozdrwiam mordeczkii ;)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5223
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ostatnio było dużo grzebane we wtyczce graficznej, więc mogło się coś skiełbasić. Na początek, zrób update do 5288:
http://psemu.pl/index.php?dzial=Downloa ... e&plik=163
właśnie odpaliłem na próbę tą wersję (ustawienia domyślne, znaczy się rozpkowałem emulator i niczego w konfigu nie dotykałem) i intro FF12 wygląda dokładnie tak jak powinno.

P.S. Podane przez Ciebie linki, nie działają.
2BII!2B
cypek
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 15:53

Post autor: cypek »

winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5223
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

1) API: D3D 10, bo jedenastka nie jest dopracowana
2) Skalowanie rozdzielczości: 2x/4x/8x... bo to nie rozdzielczość okna tylko wewnętrzna renderowania i ustawienie jakie przedstawiłeś zrobią więcej złego niż dobrego
3) Shade boost: a po co? wyłączyć, bo lepiej sprawi się regulacja kontrolkami monitora.

4) rozdzielczość okna ustawiasz w {Konfiguracja > Obraz > Ustawienia okna}, choć wielkość można zostawić taką jaką jest, a w czasie gry przełączyć na pełne ekran kombinacją {Alt+Enter}

5) Jak zmieniałeś opcje to pokaż jak masz ustawione {Konfiguracja emulacji > EE \/u / GS / Usprawnienia/ poprawki} - u mnie opcje domyślne (tudzież nie zmieniane) i w intrze wszystko gra i buczy :]
2BII!2B
cypek
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 15:53

Post autor: cypek »

choler nie moge w zadnym pluginie znalesc opcje na dx10 :/ albo 9 albo 11
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Możesz pokazać screena z konfguracji GSDX? Najlepiej z rozwiniętą listą wyboru api.
cypek
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 15:53

Post autor: cypek »

http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... uuuur.png/

chodzilo o to ?
opcja renderer rozwija sie na opcje takie :
d3d9 (hardware,soft.null)
d3d11(hardware,soft.null)
null (soft,null)

i lipa bo tego dx10 mi w ogole nie lapie.
taa tez mam tam domyslnie tylkko ze gra wtedy wyglada jak ff7 ;D.

edit:
jak zazznacza 'native' filmiki normalnie chulaja, ale poziom fps podczas gry albo siedzenia w menu skacze idiotycznie w gory co daje mi efekt jest wszystko tak szybko ze nie ogarniam
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Sprawdź GSDXa w wersji SSE4. Limit klatek możesz włączyć w ustawieniach CPU i nie będziesz miał problem ze zbyt dużą prędkością emulacji.
ODPOWIEDZ