Roczna reklama

Wypowiedz się na temat serwisu PSEmu.pl (znanego także pod starą nazwą Polska Strona ePSXe)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Roczna reklama

Post autor: winter_mute »

Sorry za bledy, ale pisze na cwiartce monitora i nie widze literek...
Tak czy owak byłbym wdzięczny gdyby ktoryś z modów / niusmanów zredagował i wrzucił nastepującego niuwssa na stronę:

Oferuję roczną reklame na łamach PSePSXCe w- gwarantowane min. 500 wyświetleń bannera dziennie + drugie tyle wyswietleń buttona.
Wzamian za 500 zł za które musze kupić nowy monitor... :)

[stary się prawie że spali - wyświetla obraz na ćwiartce ekranu, a przesuwając okna można uzyskać efekt lupy... hehe to drań]

Osoby zaainteresowanę proszę o kontakt za pomocą forum (mail / PW do wyboru
)
Dzięki, odezwę się jak kupię nowy monitor lub ew. pożyczę coś od znajomego.

Pozdrawiam
/w_m/
2BII!2B
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ok, usuwam niusa - mam już nowy wyświetlacz... ( choć nikt oczywiście nie raczył się odezwać na mój apel ) ... niestety sprawia pewne problemy i muszę trochępopytać i pogrzebać w necie by je rozwiązać... a później... wracam w pełni tego słowa znaczeniu.
2BII!2B
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Im szybciej tym lepiej - kupa roboty i kratka zimnych browarków czeka ;).
Awatar użytkownika
Bati
Moderator
Moderator
Posty: 319
Rejestracja: 10 lutego 2003, 20:40

Post autor: Bati »

Aż ciarki mnie przechodzą jak takie coś czytam :D
Dla mnie spalenie się monitora równałoby się z zakończeniem kariery "usera komputerowego" (no chyba że po 3 latach zbierania kasy kupiłbym jakiegoś złoma ;) )
And remember, the respect is everything }:->
I am watching U.

PAN RURA
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Nie jest tak źle bo monitor można kupić już od 70zł (używana 15"), a jesli ma się trochę kasy i kuzyna w hurtowni sprzętu to i nowy monitor można nabyć po atrakcyjnej cenie.

BTW; wie ktoś może jak wyświetlić strumień wideo na "ekranie" innym niz Primary :?: Niby wszędzie pisze że overlay może być wyświetlane jedynie na primary, ale to nie prawda :!:
2BII!2B
ODPOWIEDZ