2) W Pete's OpenGL ustaw bliźniaczą konfigurację:
3) Co do Eternal'a. U mnie przu ustawieniu Direct Sound / Timer z buforem = 16 dźwięk jest idealny - zero przycniania, przeskakiwania, czy charczenia. Być może należałoby uaktualnić sterowniki do karty dźwiękowej i zdiagnozować jej pracę za pomocą dxdiag'a.Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00000200]