mam mały problem.
Przy podświetlaniu napisów ze statystykami postaci występuje mały defekt nakłada sie teksturka pod napisem i nie schodzi są to jakby prostokąty pod napisami a dookoła żółte podświetlenie.
tutaj zamieszczam screena :
Mój plugin graficzny to Pete's OpenGL2 Driver 2.6 i zależy mi na tym żeby zlikwidować ten problem a zostać przy tym pluginie.
Błagam pomocy !!!!
FF9 defekt graficzny
jestem ponieważ podczas ruchu kamery widać że w tym miejscu zacina sie kawałek tekstury podłoża na tle którego pojawiają sie napisy grałem w części od VII do IX na psx i było super cały ten pasek powinien być podświetlony. Jak chcesz moge podać inny screen na jaśniejszym tle walki wtedy efekt jest jeszcze gorszy i bardziej widać błąd w emulacji
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
już podaje W_M :
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off
- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [0001ffff]
Special game fixes prubowałem wszystkich a na waszej konfiguracji ff9
pod pete opengl 1.75 jest ten sam błąd i to nawet bardziej widoczny...
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off
- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [0001ffff]
Special game fixes prubowałem wszystkich a na waszej konfiguracji ff9
pod pete opengl 1.75 jest ten sam błąd i to nawet bardziej widoczny...
BzyRes nie zadziałało ale wyeliminowałem na tym pluginie problem sam zrzuciłem do window mode i włączyłem takie ustawienia :
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2
Resolution/Color:
- 640x480 Window mode
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off
- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [00001103]
mimo że wszystko w okienku to wygląda git i nie ma żadych zacięć w teksturkach
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2
Resolution/Color:
- 640x480 Window mode
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off
- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [00001103]
mimo że wszystko w okienku to wygląda git i nie ma żadych zacięć w teksturkach