FF9 defekt graficzny

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
Zell_89
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwietnia 2005, 12:58

FF9 defekt graficzny

Post autor: Zell_89 »

mam mały problem.
Przy podświetlaniu napisów ze statystykami postaci występuje mały defekt nakłada sie teksturka pod napisem i nie schodzi są to jakby prostokąty pod napisami a dookoła żółte podświetlenie.
tutaj zamieszczam screena :
Obrazek
Mój plugin graficzny to Pete's OpenGL2 Driver 2.6 i zależy mi na tym żeby zlikwidować ten problem a zostać przy tym pluginie.
Błagam pomocy !!!!
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Nie grałem, ale spytam - czy jesteś pewien, że tak właśnie nie powinno być?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Awatar użytkownika
Zell_89
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwietnia 2005, 12:58

Post autor: Zell_89 »

jestem ponieważ podczas ruchu kamery widać że w tym miejscu zacina sie kawałek tekstury podłoża na tle którego pojawiają sie napisy grałem w części od VII do IX na psx i było super cały ten pasek powinien być podświetlony. Jak chcesz moge podać inny screen na jaśniejszym tle walki wtedy efekt jest jeszcze gorszy i bardziej widać błąd w emulacji
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5223
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zell_89, zarzuć prosze pełną konifuracją wtyczki wideo tzn.
- przycisk "Copy settings to clip..." w oknie głównym wtyczki wideo i Ctr+V na forum
- dodatkowo napisz, które sgf'y masz włączone/zaznaczone
2BII!2B
Awatar użytkownika
Zell_89
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwietnia 2005, 12:58

Post autor: Zell_89 »

już podaje W_M :
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2

Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off

- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 1

Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [0001ffff]
Special game fixes prubowałem wszystkich a na waszej konfiguracji ff9
pod pete opengl 1.75 jest ten sam błąd i to nawet bardziej widoczny...
Boro_sz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 22 kwietnia 2005, 16:41

Post autor: Boro_sz »

Ja mam ten sam problem tyle ze uzywam Pete's OpenGL Driver1.7.2.
Jednak z uwagi na moje wczesniejsze problemy uznałem go za mało ważny:)
Awatar użytkownika
Zell_89
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwietnia 2005, 12:58

Post autor: Zell_89 »

spox wiem że to drobnostka ale jakby ktoś znał na to sposób to prosze niech napisze nam tutaj :)
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Zell, sprobuj w ten sposob [przy wylaczonym FSAA]:

[ciach]

- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 0
Awatar użytkownika
Zell_89
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwietnia 2005, 12:58

Post autor: Zell_89 »

BzyRes nie zadziałało ale wyeliminowałem na tym pluginie problem sam zrzuciłem do window mode i włączyłem takie ustawienia :
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.6
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: RADEON 9500 x86/SSE2

Resolution/Color:
- 640x480 Window mode
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Keep psx aspect ratio: on
- No render-to-texture: off

- Filtering: 5
- Hi-Res textures: 0
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 128 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 1

Misc:
- Scanlines: on [255]
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/4
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [00001103]

mimo że wszystko w okienku to wygląda git i nie ma żadych zacięć w teksturkach :)
ODPOWIEDZ