Vagrant story-jaki najlepszy emulator?
Vagrant story-jaki najlepszy emulator?
Witam.
Czytalem na roznych forach ze pod epsxe vagrant dziala tak sobie, sa problemy z dzwiekiem itd.Czy ktos probowal moze jak jest z innymi emulatorami?tzn czy na jakims dziala ta gra bezproblemowo?
Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego,bo musialbym gre specjalnie pozyczac
Czytalem na roznych forach ze pod epsxe vagrant dziala tak sobie, sa problemy z dzwiekiem itd.Czy ktos probowal moze jak jest z innymi emulatorami?tzn czy na jakims dziala ta gra bezproblemowo?
Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego,bo musialbym gre specjalnie pozyczac
Wszystkim problemom, ktore wystepuja pod ePSXe da sie zaradzic. Wiem, bo swego czasu gre przechodzilem i o zadnych niedogodnosciach nie bylo mowy. Wszystko jest kwestia odpowiedniej konfiguracji. Jesli zdolam odkopac mojego VS, to zapodam konkretne ustawienie. Wiem jednak, ze sa na forum osoby, ktore rowniez szarpaly / szarpia namietnie w VS, wiec ktoras z nich powinna mnie wyprzedzic :].
Jesli brac pod uwage pozostale emulatory, to polecam SSSPSX w wersji najnowszej [stracilem rachube]. Jest to taki substytut dla ePSXe, ale w razie problemow nalezy przetestowac gre na obudwu.
AFAIR CVGS / Emurayden nie jest najlepszym rozwiazaniem. Ten pierwszy zawieszal mi gre [Jap. NTSC]. Na drugim nie uruchamialem - moge sie mylic.
Jesli brac pod uwage pozostale emulatory, to polecam SSSPSX w wersji najnowszej [stracilem rachube]. Jest to taki substytut dla ePSXe, ale w razie problemow nalezy przetestowac gre na obudwu.
AFAIR CVGS / Emurayden nie jest najlepszym rozwiazaniem. Ten pierwszy zawieszal mi gre [Jap. NTSC]. Na drugim nie uruchamialem - moge sie mylic.
Potwierdzam to, co napisalem wyzej - VS jest bezproblemowo emulowany przez ePSXe. Wieczorkiem, kiedy bede mial troche wiecej czasu, wrzuce konfig na potwierdzenie mojej tezy.
Tego tytulu nie mialem przyjemnosci testowac. Piata odslona NFS'a dziala natomiast znakomicie. Sadze, ze na zwis, o ktorym pisal FreEp w dziale Kompatybilnosc znalazlaby sie jakas rada. Konkretnych informacji niestety nie udziele.A zeby nie zakladac nowego watku- czy w nd4spd 4 tez sie da grac? Bo w kompatybilnosci pisze ze sie od razu wiesza?
Gdzieś znalazłem taki config pod VS, ale gdzie to nie pamiętam. Ostatni ePSXe i Pete's OpenGL Driver 1.75:
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- B8G8R8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00001000]
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- B8G8R8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00001000]
I moja konfiguracja, zgodnie z obietnica:
Vagrant Story NTSC U/C [SLUS-01040] + ePSXe 1.6.0 + SCPH1001 + pluginy:
Pete's OpenGL 1.75:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000200]
Oczywiscie rozdzielczosc, glebia kolorow i software'owy smoothing to kwestia indywidualna.
Eternal SPU 1.41
Audio device: DS / Buffer size: 16
Audio out method: Timer
Special game fix: wszystkie odznaczone
Misc: zostawic w spokoju
ePSXe CDR ASPI core 1.5.2.
Na kazdym mozliwym plugu CDR gra zachowywala sie identycznie. Ja polecam granie z obrazu, poniewaz umozliwia szybsze wczytywanie oraz jest wygodniejsze dla uzytownika i napedu.
Z uzyciem powyzszej konfiguracji VS dziala perfekcyjnie.
Vagrant Story NTSC U/C [SLUS-01040] + ePSXe 1.6.0 + SCPH1001 + pluginy:
Pete's OpenGL 1.75:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000200]
Oczywiscie rozdzielczosc, glebia kolorow i software'owy smoothing to kwestia indywidualna.
Eternal SPU 1.41
Audio device: DS / Buffer size: 16
Audio out method: Timer
Special game fix: wszystkie odznaczone
Misc: zostawic w spokoju
ePSXe CDR ASPI core 1.5.2.
Na kazdym mozliwym plugu CDR gra zachowywala sie identycznie. Ja polecam granie z obrazu, poniewaz umozliwia szybsze wczytywanie oraz jest wygodniejsze dla uzytownika i napedu.
Z uzyciem powyzszej konfiguracji VS dziala perfekcyjnie.