Silent Hill na ePSXe - brak dźwięku w cut scenes

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
arturnow
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 24 sierpnia 2006, 13:01

Silent Hill na ePSXe - brak dźwięku w cut scenes

Post autor: arturnow »

Cześć wszystkim. Jestem tu nowy, a dołączyłem przypadkiem. Pierwszy raz bawie się w emulacje starego poczciwego szaraka. Do tego celu ściągnąłem grę Silent Hill i tu niestety mam mały problem. Ogólnie wszystko chodziło za szybko to ustaliłem limit na 60FPS i filmiki działają spoko... tyle, że nie ma w nich dźwięku, w reszcie gry normalnie. Czy tak powinno być, czy coś jest źle? :D

używam emulatora ePSXe 1.6 i plug-inów tych które zostały polecone w artykule. Jeżeli ktoś gra w tę grę może mi napisać jakie ma ustawienia, aby był dźwięk podczas filmików - oczywiście jeżeli to możliwę.

Dzięki z góry.
bahamut_zero
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 13 kwietnia 2006, 12:25

Post autor: bahamut_zero »

Sproboj wlaczyc w emulatorze "Enable MDEC XA" - to jest opcja odpowiedzialna za dzwiek w filmikach.
Am I evil? I am man. Yes I am!
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

arturnow pisze:Jeżeli ktoś gra w tę grę może mi napisać jakie ma ustawienia, aby był dźwięk podczas filmików
Ustawienia sa identyczne dla wszystkich gier. Zerknij na pierwszą część (Podstawowa konfiguracja) poniższego artykułu >
http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... =spu_epsxe

Jeśli dzwięk sie nie pojawi, to zaopatrz się w pełną wersję gry.
2BII!2B
arturnow
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 24 sierpnia 2006, 13:01

Post autor: arturnow »

bahamut_zero pisze:Sproboj wlaczyc w emulatorze "Enable MDEC XA" - to jest opcja odpowiedzialna za dzwiek w filmikach.
Działa. Wielkie dzięki :-)

EDIT: A tak się zastanawiam, gracie z pluginem D3D/OpenGL czy może Software. Zauważyłem, że w software w SH jest efekt motion, jak koleś biegnie na początku to ręce pozostawiają smugi, na OpenGL już tego nie ma...
bahamut_zero
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 13 kwietnia 2006, 12:25

Post autor: bahamut_zero »

Pobaw sie opcjami Framebuffer textures i framebuffer acces. Chyba ta druga jest od tego typu efektow (full software).
Am I evil? I am man. Yes I am!
arturnow
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 24 sierpnia 2006, 13:01

Post autor: arturnow »

bahamut_zero pisze:Pobaw sie opcjami Framebuffer textures i framebuffer acces. Chyba ta druga jest od tego typu efektow (full software).
Włączyłem te drugie na maks i nic nie dało, ale w Pete's OpenGL2 są te efekty :D
ODPOWIEDZ