Gran Tourismo 2 (czarny ekran)
-
- Junior
Gran Tourismo 2 (czarny ekran)
Jak uruchamiam grę jak w tytule to pokazuje mi się czany ekran. Uruchamiam ją jako obraz mdf oraz próbowałem z pomocą virtual clone drive i nic czarno. Prosze o pomoc jestem zupełnym laikiem. Dziękuje za zainteresowanie.
-
- Junior
-
- Junior
Takie takie.Jak uruchamiam grę jak w tytule to pokazuje mi się czany ekran.
-
- Junior
-
- TROLOŻERCA
- Kontakt:
Co prawda miałem silne postanowienie nie odpowiadać :] ale jako że stosujesz się do postanowień Regulaminu i nie piszesz o rzeczach, których być tu nie powinno (chwała Ci za to) to odpowiem.
Tak więc, jeśli zamiana wtyczki CD (próbowałeś CDRMooby?), konwersja obrazu i mountowanie w virtualu zawiodło to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują iż masz zrypany obraz. Jedynym rozwiązaniem jest... jakby to ująć... poprawne zrzucenie GT2 na twardziela tudzież zaopatrzenie się w nową (oczywiście oryginalną) kopie gry.
Aha, nie wiem z której wersji emulatora korzystasz, ale na .5.2 są problemy więc problematyczny tytuł nalezy uruchamiać pod ePSXe 1.6.0... Dla świętego spokoju można też wypróbować inne emulatory (SSSPSX czy PSXeven).
Tak więc, jeśli zamiana wtyczki CD (próbowałeś CDRMooby?), konwersja obrazu i mountowanie w virtualu zawiodło to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują iż masz zrypany obraz. Jedynym rozwiązaniem jest... jakby to ująć... poprawne zrzucenie GT2 na twardziela tudzież zaopatrzenie się w nową (oczywiście oryginalną) kopie gry.
Aha, nie wiem z której wersji emulatora korzystasz, ale na .5.2 są problemy więc problematyczny tytuł nalezy uruchamiać pod ePSXe 1.6.0... Dla świętego spokoju można też wypróbować inne emulatory (SSSPSX czy PSXeven).
2BII!2B
-
- Junior
-
- TROLOŻERCA
- Kontakt: