Gran Tourismo 2 (czarny ekran)

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Parker1992
Junior
Junior

Gran Tourismo 2 (czarny ekran)

Post autor: Parker1992 »

Jak uruchamiam grę jak w tytule to pokazuje mi się czany ekran. Uruchamiam ją jako obraz mdf oraz próbowałem z pomocą virtual clone drive i nic czarno. Prosze o pomoc jestem zupełnym laikiem. Dziękuje za zainteresowanie.
death
Junior
Junior

Post autor: death »

Może spróbuj zmienić obraz na ISO kiedyś miałem coś podobnego ale z obrazami w BIN jak zmieniłem je na ISO wszystko śmigało. IsoBuster czy UltraISO powinno dać się rade zamienić obraz
Parker1992
Junior
Junior

Wykonałem to programem ultaiso ale dalej jest czarny ekran. Spróbuje jeszcze Isobusterem. Dziękuje za pomoc.

edit

Nic z tego przy Iso też jest czarny ekran.
death
Junior
Junior

Post autor: death »

najwidoczniej obraz jest zwalony ale tak poza tym jak się jest jeszcze plik mds w którym zawarte są informacje na temat obrazu może użyj Alcohol i opal przez niego ten obraz i najlepiej jak byś miał plik mds bo on jest ważny w obrazach alcohola
Parker1992
Junior
Junior

Wypalenie obrazu przez Alcochol 120% nic nie daje. Mam plik mds.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator

Post autor: BzyRes »

Jak uruchamiam grę jak w tytule to pokazuje mi się czany ekran.
Takie takie.
Parker1992
Junior
Junior

Nie wiele mi pomogłeś. Tamten temat już czytałem i do rad się zastosowałem :)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Co prawda miałem silne postanowienie nie odpowiadać :] ale jako że stosujesz się do postanowień Regulaminu i nie piszesz o rzeczach, których być tu nie powinno (chwała Ci za to) to odpowiem.