Problem z FF9

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
Bun Bun
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 07:00

Problem z FF9

Post autor: Bun Bun »

Moj problem dotyczy FF9, mianowicie skorzystalem z ustawien (cholera akurat dzis niema polskich znakow?) podanych w tym odnosniku http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... ig&id=ff89 .
Jedyne roznice to odpalanie gry z dysku w formacie .img, a nie .iso jak zalecano.
Wyskakujacy blad to zetniecie sie gry w trakcie filmiku kiedy to "Zidane" klepie "Dagger" po tylku by ta szybciej weszła na statek (CD1), w ktorym kryje sie transport czarnych magow, z bossem nr.03 lacznie.
Nastepnie przychodzi czas na filmik i kiedy statek mija kamere ta staje na amen i ani drgnie.
Muzyka w tle pracuje dalej natomiast sciezka dzwiekowa poswiecona odglosowi lecacego statku rowniez przycina.

Macie jakies konkretne rady, badz chociaz wskazowki jak pozbyc sie tego bez koniecznosci przerabiania obrazu .img na .iso i wypalania plyty bez najmniejszej pewnosci czy zadziala?
Byc moze trzeba by wtedy ja odpalic z plikiem PPF i plikiem SBI w "subchannel reading" stosujac plugin P.E.Op.S. ASPI/IOCTL CDR Driver.
Utworzylem pliki SBI dla wszystkich 4 obrazow plyt. Zdrugiej strony kiedy chce ktorykolwiek otworzyc z widocznym uwzglednieniem na jedyna mozliwosc otworzenia plikow SBI tych niewidac w folderze je zawierajacym.
Przypomne jeszcze ze ustawien dokonalem na wersji ePSXe 1.6.0 a nie jak sie zaleca 1.5.2.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Przypomne jeszcze ze ustawien dokonalem na wersji ePSXe 1.6.0 a nie jak sie zaleca 1.5.2.
No i po co zmieniasz? Zalecenia nie pojawiły się tam bez powodu - ePSXe 1.5.2 i `Offscreen drawing` ustawiony na 3 to mus w przypadku tej gry - inaczej się zatnie, o czym przekonałeś się na własnej skórze.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Bun Bun
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 07:00

Post autor: Bun Bun »

Lol, działa wystarczyło odpalić na ePSXe v1.5.2.
Problem rozwiązany.
ODPOWIEDZ