Resident Evil 1 Director's Cut problem.
Resident Evil 1 Director's Cut problem.
Witam. Gra w wybranych miejscach zwalnia do 1 FPS i to dosłownie. Grać się tak nieda:( np. w pierwszej walce z wężem na strychu, czy w zalanych pomieszczeniach. Załączam konfig emu i screen z konfigu WIDEO.
ePSXe 1.6.0: scph9002, jednak w katalogu bios pisze 7502, Pete's openGL 1.75, Eternal SPU plugin 1.41, Moob2 cd disk image driver 2.8
Screen: http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 22uxw8.jpg
ePSXe 1.6.0: scph9002, jednak w katalogu bios pisze 7502, Pete's openGL 1.75, Eternal SPU plugin 1.41, Moob2 cd disk image driver 2.8
Screen: http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 22uxw8.jpg
Sprzet jest wzglednie ok. Nie pogardzilbym takim.
Na poczatek zmniejsz rozdzielczosc. W Resident Evil nie uswiadczasz wielu obiektow 3D, takze strata jakosci grafiki bedzie naprawde minimalna. Druga sprawa - w ustawieniach Compatibility konfiguracji plugina graficznego smialo zdefiniuj Framebuffer textures dla wartosci 2. Zaptaszkuj tez Mask bit i Advanced blending. Nastepnie zamknij ePSXe i przejdz do ustawien karty graficznej [p-klik na pulpicie > Właściwości]. Jesli uzywasz Detonatorow [uniwersalnych sterownikow do kart z rodziny nVidia], wylacz anty-aliasing - odpowiedni panel z suwakami znajdziesz w zakladce Ustawienia wydajnosci. Mozesz tez zgasic niepotrzebne procesy w systemie - zawsze pare FPS wiecej.
Nastapila jakas poprawa?
Na poczatek zmniejsz rozdzielczosc. W Resident Evil nie uswiadczasz wielu obiektow 3D, takze strata jakosci grafiki bedzie naprawde minimalna. Druga sprawa - w ustawieniach Compatibility konfiguracji plugina graficznego smialo zdefiniuj Framebuffer textures dla wartosci 2. Zaptaszkuj tez Mask bit i Advanced blending. Nastepnie zamknij ePSXe i przejdz do ustawien karty graficznej [p-klik na pulpicie > Właściwości]. Jesli uzywasz Detonatorow [uniwersalnych sterownikow do kart z rodziny nVidia], wylacz anty-aliasing - odpowiedni panel z suwakami znajdziesz w zakladce Ustawienia wydajnosci. Mozesz tez zgasic niepotrzebne procesy w systemie - zawsze pare FPS wiecej.
Nastapila jakas poprawa?
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5240
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5240
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Za szybko to chyba lepiej niż za wolno. Druga sprawa to opcja fps-limit znajdująca sie w ustawieniach wtyczki graficznej i odpowiedzialna za ograniczenie prędkości wyświetlanej grafiki. Zresztą temat wałkowany nie od dziś:Nic nie pomogło, natomiast wtyczka D3D powoduje przyspieszenie gry do takiego tempa, że nieda się grać
http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=FAQ#pyt3
2BII!2B
winter_mute --> nie pomagało. Zmieniałem od 1 do 200 nic. Ale udało mi się pozbyć zwlonien, po prostu zaktualizowałem plugin graficzny z Opengl 1.75 do 1.76 i śmiga aż miło 
Ale jest nowy problem. (: W Resident Evil 3 mam problem z dzwiękiem, postacie wymawiaja początek zdania i się urywa. A w intrze w ogole niema głosu :/ sprawdzałem na jakimś badziewnym emulku i jest głos, ale ja chcę grać na ePSXe
jest na to jakaś rada ?

Ale jest nowy problem. (: W Resident Evil 3 mam problem z dzwiękiem, postacie wymawiaja początek zdania i się urywa. A w intrze w ogole niema głosu :/ sprawdzałem na jakimś badziewnym emulku i jest głos, ale ja chcę grać na ePSXe
