Witam!
Mam program ePSXe przez który uruchamiam MGS NTSC.
Chciałbym poprosić forumowiczów o pomoc w optymalnym ustawieniu dźwięku i video, w miarę możliwości jak najdokładniej.
Głównie chodzi mi o ustawianie częstotliwości w grze (Codec),
cały czas jest 88:888.
Metal Gear Solid
Nie napisałeś, jakim dysponujesz sprzętem, więc ciężko przewidzieć, jakie ustawienia będą dla ciebie optymalne. No, ale załóżmy, że komputer jest z tej epoki, a nie z minionej jak mój.Chciałbym poprosić forumowiczów o pomoc w optymalnym ustawieniu dźwięku i video, w miarę możliwości jak najdokładniej.
Grafika > http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... pu_peteogl > przy czym rozdzielczość możesz dowolnie modyfikować, a Tekxture filtering, z tego co pamiętam, należałoby ustawić na wartość 6.
Dźwięk > http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... pu_eternal > KONIECZNIE zaznacz opcję SPU IRQ - Wait CPU action
A Codec? Nie ma prawa nie działać. Szczególnie po zastosowaniu odpowiednich [patrz wyżej] ustawień.
Ok, video w porządku.
Jednak dźwięk tak jakby nie nadążał , tzn. muzyka. Jest w spowolnionym tempie.
Jednak jest to wina zbyt słabej karty graficznej. (GeForce 6100), ale reszta sprzętu jest ok: 1024MB RAM, Athlon 3500+...
[mod] Edytuj własne wiadomości bo bedzie ostrzeżenie
/w_m [/mod]
Teraz z innej beczki. Mam Gran Turismo 2 i nie wiem jak zmienić z mp/h na km/h. Chyba, że zależy to od wersji gry...
Jednak dźwięk tak jakby nie nadążał , tzn. muzyka. Jest w spowolnionym tempie.
Jednak jest to wina zbyt słabej karty graficznej. (GeForce 6100), ale reszta sprzętu jest ok: 1024MB RAM, Athlon 3500+...
[mod] Edytuj własne wiadomości bo bedzie ostrzeżenie
/w_m [/mod]
Teraz z innej beczki. Mam Gran Turismo 2 i nie wiem jak zmienić z mp/h na km/h. Chyba, że zależy to od wersji gry...

-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5240
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Strzał w dziesiątkę - jednostki wyświetlane w GT2 zależą od wersji regionalnej gry.Mam Gran Turismo 2 i nie wiem jak zmienić z mp/h na km/h. Chyba, że zależy to od wersji gry.
W Eternalu pobaw się (zmniejszaj / zwiększaj o 5-15 ) ustawieniami opcji "Buffer size". Ewentualnie przestaw metodę generacji (Audio out method) na SPUasync w trybie Wait co wymaga użycia dużego bufforu [około 100]. W końcu ... warto tez spróbować odznaczyć opcję "Wait for XA buffer is free" ...Jednak dźwięk tak jakby nie nadążał , tzn. muzyka. Jest w spowolnionym tempie.
Aha, czynności nie są wypisane w przypadkowej kolejności - najpierw zwiększ bufor, później zmień metodę, a na końcu odznacz wait.
Nie sadzę, mówimy o emulacji PSX`a, a do tej ta karta jest conajmniej wystarczająca.Jednak jest to wina zbyt słabej karty graficznej. (GeForce 6100)
2BII!2B