Emulacja MoH: Undeground

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Flame
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 12:31

Emulacja MoH: Undeground

Post autor: Flame »

Witam!

Mam pewnie pytanie odnośnie emulacji gry MoH: Undeground. Otóż jak można to prosze mi powiedzieć jak wygladą emulacja tej gry gdyż w dziale ''Kompatybilność'' Odnalazłem tylko pierwszego Medal Of Honor. Do emulacji używać programu ePSX tak? Wybaczcie ale zabardzo sie na tym nie znam a chętnie powspominał bym stare dobre czasy z szaraczkiem. Oraz jak można to prosze mi powiedziec jakich Pluginów użyc aby wszystko pięknie chodziło i czy tych naprzykład od pierwszego MoH. Na wszelki wypadek podam mój sprzęt:

Karta Graficzna: GeForce 8600GT 512MB
Procesor: Intel Core 2 Duo 2.2GHZ - nie wiem jaki symbol E
Ram: 2 GB DDR2

Pozdrawiam i proszę o odpowiedz bo mam zamiar ***kupić tą grę a nie wiem czy jest sens :)

A i jeszcze teraz tak czytam to forum i mam nadzieje, że na tym sprzecie grafika bedzie taka jak ta gra wygląda? Wiecie też mi na tym zależy ale jakiej grafiki można wymagac od takiej gry :D

[mod]*** kupowanie to jedyna słuszna i tolerowana na tym forum droga nabywania gier :] ... a tak na serio - co robisz to Twoja sprawa, ale powstrzymaj się od takich wypowiedzi bo nie są one ani powodem do dumy, ani mile widziane na PSEmu.pl
/w_m[/mod]
Awatar użytkownika
mandragor
User
User
Posty: 81
Rejestracja: 14 kwietnia 2004, 23:19

Post autor: mandragor »

Medal of Honor Underground bardzo dobrze działa na ePSXe.
Osobiście przeszedłem całą grę na tym emulatorze i jedyne co to gra potrafiła zacinać się jesli stosowało się zbyt dużo quicksave. Jednak jesli nie stosowało się ich zbyt dużo to wszystko było OK.
mam zamiar ściagnac tą grę
Chciałeś napisać kupić albo pożyczyć legala od kolegi no nie?
na tym sprzecie grafika bedzie taka jak ta gra wygląda? Wiecie też mi na tym zależy ale jakiej grafiki można wymagac
Jeśli użyjesz pluginu peteopengl2.X to grafika będzie bardzo dobra jak na grę na PSX! Jednak nie oczekuj grafiki jak z FEAR czu UT3
Zamienię mój komp: ATLONXP 2400+ 768MB DDRAM Asus Radeon 9600XT 128MB(128bit) 2X80 GB HDD na garść magicznej fasoli :-) << już dawno wymienione a zupa fasolowa zjedzona!
UPDATE!!
AMD Venice3000+ GF 6600GT PCI-EX16X 2x512 Dual RAM Patriot (TESTUJEMY?)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Mam pewnie pytanie odnośnie emulacji gry MoH: Undeground. Otóż jak można to prosze mi powiedzieć jak wygladą emulacja tej gry gdyż w dziale ''Kompatybilność'' Odnalazłem tylko pierwszego Medal Of Honor.
Pewnikiem tytuł jest grywalny... bo w przypadku pierwszego playstation mało który nie jest.
Do emulacji używać programu ePSX tak?
Od tego można zacząc bo to najbardziej ceniony emulator... jeśli zdarzyłoby mu się jednak zawieść to masz cała masę innych do wypróbowania - pSX, PSXeven, SSSPSX, itd.
Oraz jak można to prosze mi powiedziec jakich Pluginów użyc aby wszystko pięknie chodziło
Petes OpenGL, albo OpenGL2 do wideo, dla dźwięku PEOpS Sound lub Eternal, do napędu PEOpS, Xeven lub sczytywanie z dysku, ew. mooby jesli gra ma ścieżkę CDAudio. To chyba tyle.
Na wszelki wypadek podam mój sprzęt: [...]
Dobry sprzęt, do emulacji pierwszego PlayStation w zasadzie az za dobry.
mam nadzieje, że na tym sprzecie grafika bedzie taka jak ta gra wygląda?
Napewno nie będzie gorsza niż na PSXie.
2BII!2B
Flame
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 12:31

Post autor: Flame »

Wybaczcie za to ''ściagnąc'' ale jak czytam te inne wypowiedzi na psemu, i że nie wszystkie gry takie pobrane z sieci działają to wole sobie kupić na Allegro. Na pewno drogie nie jest ale będe miał ładne oryginalne pudełeczko :). Nawet chyba w lombardzie jeszcze mają. Wyobrażam sobie reakcję ojca kiedy na pólkach leżą takie gry jak Call Of Duty 4 czy Crysis i zobaczy obok nich MoH: Undeground :P. Nie wiem co mnie tak wzieło na te gry z PlayStation One no ale coś mają w sobie. Sam ostatnio oglądałem filmiku z tego MoH i grafika no wiadomo jaka :P tylko dziwne, że wtedy wydawała mi się świetna. Dziekuję za wyczerpującą odpowiedz!

A jeszcze tylko mi odpowiedzcie czy mój sprzęt pociągnie gierki z PlayStation 2? Bo akurat wielu kumpli ma PS2. No ale jak widze, że jeden koleś testował to na GeForce 8800 to mam wątpliwosci....

I jeszcze jedno. Wecie jak może zmienić czułość JoyPada? A dokładnie tych gałek JoyPada bo się celować nie da..bo lata celownik za bardzo
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Na pewno drogie nie jest ale będe miał ładne oryginalne pudełeczko :) . Nawet chyba w lombardzie jeszcze mają.
W lobardzie raczej będzie droższy niż na Allegro. Chyba że żyją tam w cieniu niewiedzi i sprzedadzą za grosze bo im miejsce na półce zajmuje.
Wyobrażam sobie reakcję ojca kiedy na pólkach leżą takie gry jak Call Of Duty 4 czy Crysis i zobaczy obok nich MoH: Undeground
U mnie stoi FFX w zamkniętym wydaniu kolekcjonerskim, a obok niego Super Mario na SNESa i nikogo to nie dziwi :D
Sam ostatnio oglądałem filmiku z tego MoH i grafika no wiadomo jaka :D tylko dziwne, że wtedy wydawała mi się świetna.
Eeee wydaje mi się że to standard, ja się dla przykładu nasłuchałem jak kosmicznie wygląda Shenmue, a jak w końcu odpaliłem to stwierdziłem że żadna rewelacja - przynajmiej pod względem graficznym, bo wygląda to jak średnia gra na konsole 6 generacji... pod względem grywalności tytuł jednak wymiata.
A jeszcze tylko mi odpowiedzcie czy mój sprzęt pociągnie gierki z PlayStation 2?
Zależy od gry - niektóre pracują płynnie, inne wleką się niemiłosiernie (nawet na dużo mocniejszym sprzęcie).
I jeszcze jedno. Wecie jak może zmienić czułość JoyPada?
Jesli chodzi o ePSXe to nie za bardzo da się zmienić - upewnij się jednak że kontroler pracuje w trybie analogowym, bo przeskoki mogą byś spowodowane sterowaniem cyfrowym. Zeby to sprawdzić wciśnij Delete i jak masz w prawym górnym rogu napis D1 to kontroler pracuje w trybie cyfrowym, A1 - analogowym.
2BII!2B
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Kod: Zaznacz cały

180/120 mmHg
ja się dla przykładu nasłuchałem jak kosmicznie wygląda Shenmue
Kto Ci takich bzdur naopowiadał? Ta gra wygląda nie tyle kosmicznie, co NIEREALNIE. Mogę się zgodzić co do jednego - gra nie jest napakowana dziesiątkami wyszukanych efektów. Ot, standard. W Shenmue liczy się rozmach, drobiazgowość, wysoka polygonalność, różnorodność, oteksturowanie... Tam nie ma nudy dla oka.
a jak w końcu odpaliłem to stwierdziłem że żadna rewelacja - przynajmiej pod względem graficznym, bo wygląda to jak średnia gra na konsole 6 generacji
Shenmue to gra wyprodukowana w roku 1999, a wypuszczona oficjalnie pod jego koniec. Nie zapominajmy, że platformą macierzystą był Dreamcast, praktycznie najsłabszy technicznie sprzęt 6-tej generacji, zatem nie można spodziewać się cudów. Ale dwóch faktów kwestionować nie wolno: (1) Shenmue wyciskał niemal maksimum z konsoli, której został dedykowany (2) w dniu launchu i jakiś czas po nim, ŻADNA platforma nie miała lepiej wyglądającej gry.

Taki mały OT.

Kod: Zaznacz cały

120/70 mmHg
ODPOWIEDZ