Na początek ważne info:
Video plugin : Pete's OpenGL2 Driver 2.8
Sound plugin : Eternal SPU Plugin 1.41 (zaznaczona opcja SPU IRQ - wait cpu action
ePSXe 1.6,gre odpalam z obrazu.
Na filmikach dzwięk sie tak przycina i powtarza,bez tego nie da sie grać,bo przecież w mgs'ie filmiki są najważniejsze.Drugi problem,a może normalność,powiedzcie mi czy to ma tak wyglądać?Dam sobie ręke uciąć ,że na psx'ie to wygląda o niebo lepiej...
http://img2.imagetitan.com/pic.php?image=10_3154.jpg
http://img2.imagetitan.com/pic.php?image=10_1922.jpg
http://img2.imagetitan.com/pic.php?image=10_2496.jpg
EDIT:Wymagania nader spełniam,E2140@3ghz,2gb ram,86gt.
Metal gear solid
Ja powiem tak - do mgs koniecznie plugin sound z mozliwoscia ustawienia dzieku async czy jakos tak - inaczej bedzie przycinac jak to opisales/as.
A co do plugu graficznego to u mnie jedyny jaki sie najlepiej sprawowal na tym tytule to OpenGL (ten bez 2).
Bo w reszcie za duze przeklamania byly (szczegolnie w scenach pod woda).
Jak beda dalej problemy to pisz. To moze sie zmusze odpalic MGS pod emulatorem i podam swoj konfig na jakim jade bez problemow.
Prawie bez problemow bo jakos MGS za rzadne skarby nie chce mi obsluzyc wibracji na padzie.
Tyle na razie.
A co do plugu graficznego to u mnie jedyny jaki sie najlepiej sprawowal na tym tytule to OpenGL (ten bez 2).
Bo w reszcie za duze przeklamania byly (szczegolnie w scenach pod woda).
Jak beda dalej problemy to pisz. To moze sie zmusze odpalic MGS pod emulatorem i podam swoj konfig na jakim jade bez problemow.
Prawie bez problemow bo jakos MGS za rzadne skarby nie chce mi obsluzyc wibracji na padzie.
Tyle na razie.
No to moje ustawienia do OpenGL 1.76 (nie mowie, ze jest super, ale na i tak jest ladnie
)
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 6600/AGP/SSE/3DNOW!
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00019400]
==============
PEOPS DSOUND
==============
Mode: 2
Volume: 3
Reverb: 2
Interpolation: 0
XA Music:
Enable XA playing: On
Change XA speed: Off
Misc:
SPU IRQ - wait for CPU action... : On
Reszta na Off
I zadnej przycinki na filmikach nie doswiadczam.
P.S. Co ciekawsze jest to moj standardowy konfig do wszystkiego. Zmieniany dopiero jak cos gdzies sie kaszani z grafika i/lub dzwiekiem.

Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 6600/AGP/SSE/3DNOW!
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00019400]
==============
PEOPS DSOUND
==============
Mode: 2
Volume: 3
Reverb: 2
Interpolation: 0
XA Music:
Enable XA playing: On
Change XA speed: Off
Misc:
SPU IRQ - wait for CPU action... : On
Reszta na Off
I zadnej przycinki na filmikach nie doswiadczam.

P.S. Co ciekawsze jest to moj standardowy konfig do wszystkiego. Zmieniany dopiero jak cos gdzies sie kaszani z grafika i/lub dzwiekiem.
