Final Fantasy IX

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
moho
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 01 marca 2008, 11:29

Final Fantasy IX

Post autor: moho »

Witam mam mały problem a mianowicie , gra na emulatorze działa za szybko wszystkie filmiki także , i nie mam pojęcia czym może być to spowodowane . Z góry dziękuje za pomoc :) . Pozdrawiam.
sojka
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:37

Post autor: sojka »

Witam ja mam inny problem dotyczcy FF IX otoz gdy zaczyna sie walka z dolu ekranu po prawej strony powinnien byc funkcje dotyczce walki takie jak atak magia rczeczy itp u mnie to nie wystepuje nie wiem dlaczego dodam jeszcze ze grajac wczesniej nie mialem zadnych problemow z gra

W pluginie graficzym zaznaczylem opcje special games fixes i G4 Polygon Cache ale nie pomoglo.

Bylbym wdzieczny za pomoc


Moho sproboj zmienic plugin graficzny powinno pomoc.
Awatar użytkownika
Muzzy^F8
Senior
Senior
Posty: 227
Rejestracja: 20 czerwca 2003, 05:08

Post autor: Muzzy^F8 »

@moho:
Jezeli Frame Limit ustawiony na auto nie pomaga to stawiam, ze procek 2-rdzeniowy... Jezeli procek to gdzies na forum juz w_m pisal jak spatchowac epsxe.

@sojka:
Menu sie nie pojawia przy nieodpowiednim ustawieniu Offscreen Drawing jak dobrze pamietam. Ustaw na 3 i powiedz czy pomoglo. ;)
Obrazek
Obrazek
Fear my anger. Fear my power.
I'm Dark Angel undercover.
sojka
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:37

Post autor: sojka »

Pomoglo tylko ze na pluginie graficznym Pete's OpenGL Driver 1.75 gra mi szybko chodzi gdy zmieniam plugin to ustawiam Offscreen Drawing na 3 i gra chodzi plynnie tylko ze znowu nie mam menu.
Awatar użytkownika
Muzzy^F8
Senior
Senior
Posty: 227
Rejestracja: 20 czerwca 2003, 05:08

Post autor: Muzzy^F8 »

Cos mi sie wydaje, ze cos wiecej niz Offscreen-a zmieniasz, ale niech ktos inny sie wypowie.
Obrazek
Obrazek
Fear my anger. Fear my power.
I'm Dark Angel undercover.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Pomoglo tylko ze na pluginie graficznym Pete's OpenGL Driver 1.75 gra mi szybko chodzi
1) Jaki procesor?
2) Use fps-limit masz aktywne?
3) Próbowałeś dla w/w opcji zastosować zarówno automatyczne jak i ręczne (50 lub 60, zależnie od wersji regionalnej) ograniczanie klatek?
2BII!2B
sojka
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:37

Post autor: sojka »

Dzięki za pomoc ale sam sobie poradzilem
Nimar
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 03 maja 2008, 22:52

Post autor: Nimar »

Witam
Mam problem z FFIX, nie wiem czy to nie jest wada .ISO ale grałęm sobie całkiem fajnie i w jednym momencie a mianowicie gdy Zidane, vivi, Garnet wchodza na statek latający po zabiciu tego maga No.2, odpala się filmik, że odlatują i w pewnym momencie się zacina i nic się nie da zrobić. :( Prubowałem z różnymi pluginami graficznymi, nagrałem na płyte i dalej się przycina. Ktoś to miał?? Da się jakoś przeskoczyć filmik? Może ktoś ma savy i może mi wysłać?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Mam problem z FFIX, nie wiem czy to nie jest wada .ISO
Nie jest to wina ISO:
1) ePSXe w wersji 1.5.2, plus
2) plugin graficzny Petes OpenGL/D3D DX6, plus
3) we wtyczce ustaw opcję Off-Screen drawing na "3: Enhanced".
Załaduj ostatni save`a z memorki jednocześnie spełniając trzy powyższe warunki, jeśli zrobisz inaczej gra się będzie zacinać.
2BII!2B
ODPOWIEDZ