Niedawno naszła mnie ochota na powtórke z ff8, niestety mam mały problem techniczny.
Odpalam cd1 poprzez epsxe 1.52 i niby wszystko działa w porządku (grafika, płynność) z wyjątkiem dźwięku.
Najłatwiej to zauważyć poprzez początkowe intro - wydaje się, że dźwięk jest jakby podwojony - trudno się tego słucha.
Moje pluginy:
Grafika: Petes Open_GL
Dźwięk: Eternal SPU 1.41
Z ustawieniami według atrykulu z waszej strony.
Kiedyś grałem w wersje na PC dlatego teraz mam takie problemy (nigdy nie odpalalem ff8 na psx). Nie wiecie czym może to być spowodowane?
Z góry dziękuje za wszelkie próby pomocy.
ff8 - podwójny dźwięk? (+ problem z boostem)
ff8 - podwójny dźwięk? (+ problem z boostem)
Ostatnio zmieniony 11 marca 2008, 21:49 przez piero2224, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak zaznaczyłem...
Ogólnie nieco zbyt szybko wyciągnąłem wnioski mnie wiecej po pokonaniu ifrita dzwiek wrocil do normy - podany wyzej efekt pojawia sie jednak w FMV
No i może nieco zbyt wolno wchodzi przejscie z mapy do walki (ekran robi sie czarny i musze przeczekac te 10s zanaim przejdzie do walki) ale to nie jest az takim problemem.
Wiec jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly w sprawie poprawnego dzwięku w przerywnikach FMV i moze zniwelowaniem podanego wyzej efektu przejscia niech w wolnej chwili napisze pomocnego posta.
Pozdrawiam.
Ogólnie nieco zbyt szybko wyciągnąłem wnioski mnie wiecej po pokonaniu ifrita dzwiek wrocil do normy - podany wyzej efekt pojawia sie jednak w FMV

No i może nieco zbyt wolno wchodzi przejscie z mapy do walki (ekran robi sie czarny i musze przeczekac te 10s zanaim przejdzie do walki) ale to nie jest az takim problemem.
Wiec jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly w sprawie poprawnego dzwięku w przerywnikach FMV i moze zniwelowaniem podanego wyzej efektu przejscia niech w wolnej chwili napisze pomocnego posta.
Pozdrawiam.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5240
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) Sprzet slaby: Duron 800mhz, 128 ram, Geforce 4 (32mb) - na pc mi smigalo prawidlowo
2) Obraz płyty
3) Patrz 2
Jesli chodzi o przejscie z mapy do walki przyzwyczailem sie wiec mozna to olac.
W przerywnikach FMV natomiast muzyka dziala prawidlowo natomiast efekty dzwiekowe (np. zderzenie miecza) slychac podwojnie jakby nakladały sie na siebie. Niby pierdola ale psuje to klimat FMV...
EDIT:
Znalazłem jeszcze jeden problem.:
Mianowicie BOOST. Dajmy na to mam ifrita z wyuczonym boostem. Wzywam go i standardowo na psx boosta uzywa sie kwadrat + X*Select. U mnie nie wyswietla sie zaden symbol ze rozpoczęłem boostowanie - moc uderzenia takze sie nie zmienia.
Zaczynam sie zastanawiac czy nie mam jakiejs wadliwej wersji gry :/ Zbyt wiele bugów...
Może miał ktoś podobne problemy?
2) Obraz płyty
3) Patrz 2

Jesli chodzi o przejscie z mapy do walki przyzwyczailem sie wiec mozna to olac.
W przerywnikach FMV natomiast muzyka dziala prawidlowo natomiast efekty dzwiekowe (np. zderzenie miecza) slychac podwojnie jakby nakladały sie na siebie. Niby pierdola ale psuje to klimat FMV...
EDIT:
Znalazłem jeszcze jeden problem.:
Mianowicie BOOST. Dajmy na to mam ifrita z wyuczonym boostem. Wzywam go i standardowo na psx boosta uzywa sie kwadrat + X*Select. U mnie nie wyswietla sie zaden symbol ze rozpoczęłem boostowanie - moc uderzenia takze sie nie zmienia.
Zaczynam sie zastanawiac czy nie mam jakiejs wadliwej wersji gry :/ Zbyt wiele bugów...
Może miał ktoś podobne problemy?
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5240
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) GF4, szczególnie MX jak mniemam z 32MB VRAM nie pociągnie efektów tj. wiry i rozmycia - stąd zwolnienia przed walkami. Zainwestuj w jakąś tanią, acz dobrą kartę np. GF3/4 Ti lub niskobudżetowy GF6200.1) Sprzet slaby: Duron 800mhz, 128 ram, Geforce 4 (32mb) - na pc mi smigalo prawidlowo
2) Obraz płyty [...] 3) Patrz 2
2 i 3) skąd więc pewność że obraz został dobrze utworzony, w dodatku z nieporysowanej płyty?
Co do dźwięku to można pomyśleć o zmianie wtyczki dźwiękowej na PEOpS SPU - ma mniejsze wymagania i w wielu przypadkach daje lepsza synchronizację z obrazem.W przerywnikach FMV natomiast muzyka dziala prawidlowo natomiast efekty dzwiekowe (np. zderzenie miecza) slychac podwojnie jakby nakladały sie na siebie. Niby pierdola ale psuje to klimat FMV...
Sprawdź w opisie bo nie dam sobie ręki uciąć, ale wydaje mi się, że przed kombinacją należy wywołać pasek boosta jednym z przycisków L/R. Do tego czy nie należało przypadkiem posiadać wyuczonej stosownej umiejętności?Mianowicie BOOST. Dajmy na to mam ifrita z wyuczonym boostem. Wzywam go i standardowo na psx boosta uzywa sie kwadrat + X*Select
2BII!2B