Dzieńdobry wieczór. Jako, że ff8 to jeden z moich ulubionych growych tytułów, postanowiłem sobie go odkurzyć i przypomnieć.
Pragnę zaznaczyć, że posiadam wersje oryginalną PAL (niestety nie działają płytki) i ściągnięty z neta backup.
Konfiguracja kompa - jako, że problem dotyczy grafiki - podaję tylko kartę graf. Reszta śmiga jak się patrzy.
GeForce 9300mG 512 ramu bodajże.
Na czym polega problem? Tuż po wydarzeniach w FH - m.in odzyskaniu drużyny przejmujemy kontrole nad ogrodem Balamb. No i tu pojawia się problem - ogród znika a wokół niego miga czarna plama... Siedzę już 3 godzinę chyba nad ustawieniami wtyczki, ale może gdzieś robię błąd. Korzystałem ze wszystkich konfiguracji jakie mi przyszły do głowy, łącznie z tą podano na waszej stronie.
[EDIT] Teraz zauważyłem, że zniknęły również drogi i tory... Nie wiem co się dzieje zwłaszcza, że przez chwilę wszystko było ok, a gdy wyszedłem z ogrodu i stoczyłem walkę znów dupa...
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Shiroi
FF8 i znikający ogród
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5228
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Tak. Gram na lapku. Problem niby rozwiązany, ale... hmm...
Przy ustawieniach pluginu tego DX6D3D (najlepszy efekt na moim kompie) jeśli wybiorę:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 3
- Framebuffer access: 3
obiekty znikają.
gdy wartość FB acc zmienię na: 4 czy dowolną inną i zmienię ekran - stoczę walkę wejdę do jakiejś lokacji - wszystko się pojawia i jest przez cały czas ok. Co może być przyczyną?
Przy ustawieniach pluginu tego DX6D3D (najlepszy efekt na moim kompie) jeśli wybiorę:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 3
- Framebuffer access: 3
obiekty znikają.
gdy wartość FB acc zmienię na: 4 czy dowolną inną i zmienię ekran - stoczę walkę wejdę do jakiejś lokacji - wszystko się pojawia i jest przez cały czas ok. Co może być przyczyną?