Moje pytanie dotyczy serii Resident Evil (pc/psx od 1 do 3). Dotychczas przechodziłam te starsze części głównie na epsxe (od v1.6 do teraz 1.9, bo co jakiś czas wracam do tych części), bo oczywiście nowe "windowsy" mają problem z uruchomieniem starszych gier etc. I ten, estetyczny problem, występuje i występował zawsze na emulatorze i na każdej konfiguracji kompa (nie wiem jak na samej konsoli). Pamiętam, że RE3 na pc też tak miał.
Jak z innymi grami na epsxe? Nie pamiętam, mało grałam.
Czy spotkaliście się z tym, że modele postaci (no gł. ten model, którym sterujemy) dziwnie... "dygocze", drży?
Nie chodzi o problem ze sterowaniem, tylko jak postać np. stoi to ten model jakby był niestabilny. Kiedy celujemy postacią w jakiś punkt i postać jest stabilna, to ten problem nie występuje.
W RE3 wprowadzona została animacja oddychania postaci kiedy stoimy i wtedy cały model się rusza. W RE1 tej animacji nie ma i nie występuje wtedy ten problem, za to podczas dialogów po prostu nie wygląda to ładnie.
Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi. Czy to jest normalne? Nie mam porównania z wersjami na konsole. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo mam sentyment do starych gier, ale jeśli dałoby się to zlikwidować to byłoby fajnie

Shadery typu bloom trochę to maskują.
Używam epsxe 190, Petes OpenGL 2.9. Komp - wystarczająco dobry
