PALowe Gran Turismo / Gran Turismo 2 i ePSXe 1.5.2

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PALowe Gran Turismo / Gran Turismo 2 i ePSXe 1.5.2

Post autor: winter_mute »

8)
Dla osób mających problemy z uruchomieniem PALowej gry Gran Turismo 2 lub/i Gran Turismo pod emulatorem ePSXe 1.5.2.

Tytuły te nie działają z powodu braku funkcji "accurate cdrom timing" w ePSXe 1.5.2. Co należy zrobić?

1. Zaopatrzyć się we wcześniejszą wersję emulatora 1.5.0/1.5.1
2. Skonfigurować wszystko tak jak w najnowszej wersji (opcje/plugsy itd.)
3.1. Dodatkowo w menu {Config>CDRom} włączyć opcję accurate CDRom Timing (ilustracja poniżej)
3.2. Opcję można włączyć również przez uruchomienie ePSXe z parametrem "-cdtiming"
>> np. "C:\Program Files\ePSXe\ePSXe.exe -cdtiming" lub C:\ePSXe\ePSXe.exe -cdtiming"

Obrazek

BTW; nic nie stoi na przeszkodzie by na komputerze mieć zainstalowane kilka wersji ePSXe << nie wypłyną z tego żadne skutki uboczne!! Osobiście korzystam/mam 3 wersje ePSXe - 1.5.2 / 1.5.2 PL / 1.5.1
BTW2; cytat z maila od sonicboyz
styka najnowsza wersja tylko trzeba nacisnac klawisz 2 wyczuc moment jak twardy i cd przestaje czytac bo gra sie wiesza jak wybierasz start game
Ostatnio zmieniony 08 sierpnia 2003, 10:41 przez winter_mute, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Skoro problemy z GT/GT2 zostały zazrzegnane w wersji 1.6.0 ePSXe nie widzę potrzeby by temat nadal miał status "ostry"....
2BII!2B
tabb
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 czerwca 2006, 18:46

Post autor: tabb »

Mam pytanie jakie sa optymalne ustawinie dla programu ePSXe 1.6.0 zeby gt2 wygladało w miare:A mam karte graficzna radeona 9800 pro a gra na tym emulatorze wyglada jak GT 1 :F czy da sie cos z tym zrobic ?
Awatar użytkownika
snake
Junior
Junior
Posty: 8
Rejestracja: 14 listopada 2005, 21:16
Kontakt:

Post autor: snake »

<center>http://www.issonline.pl polskie centrum piłek KONAMI.</center>
tabb
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 czerwca 2006, 18:46

Post autor: tabb »

ty ja mam od pet'ego tylko Pete's DX6 D3D Driver 1.76 , Pete's D3D Driver 1.76 ,
Pete's OpenGL Driver 1.76 .. nie mam jakis z GPU sory ze tak marudze ale poczatkujacy jestem i nie bardzo jeszcze czaje :] .. czy u was GT2 wyglada ladnie ? czy tez sa takie kwadraty .. na mojej grafice i na tej co kolega podał wyzej GT2 tyglada dosyc dziwnie samochjody sa ciagle kwadratwoe czy da sie cos z tym zrobic czy juz nie :P thx pozdro
Awatar użytkownika
snake
Junior
Junior
Posty: 8
Rejestracja: 14 listopada 2005, 21:16
Kontakt:

Post autor: snake »

Daj screenshota, nie wiem co dla Ciebie znaczy słowo kwadrat.
<center>http://www.issonline.pl polskie centrum piłek KONAMI.</center>
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

tabb pisze:ty ja mam od pet'ego tylko Pete's DX6 D3D Driver 1.76 , Pete's D3D Driver 1.76 , Pete's OpenGL Driver 1.76 .. nie mam jakis z GPU
Pete's GPU to zbiór wtyczek graficznych dla windowsa korzystających z DX6, DX7 i OpenGL - grupę tą stanowią dokładnie wtyczki które wymieniłeś.
tabb pisze:czy u was GT2 wyglada ladnie ? czy tez sa takie kwadraty .. na mojej grafice i na tej co kolega podał wyzej GT2 tyglada dosyc dziwnie
Na ustawieniach podanych w tym artykule >
http://www.psemu.pl/psx.php?dzial=Artyk ... d=maxfx#3D
GT2 wygląda u mnie mniej więcej tak >
Obrazek
2BII!2B
tabb
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 czerwca 2006, 18:46

Post autor: tabb »

No u mnie wyglada tak http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a379128ee8

Ale to tak wyglada na OpenGL od petego bo dx6 nie dziala :| sciagałem juz epsxe kilka razy i biosa i wciaz nie moge uruchomic DX6 od petego masz moze jakiegos sprawdzonego linka ? zeby byl ePSXe i bios .. nie wiem co sie dzieje :A
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5220
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

lepiej wyglądać nie będzie. Tak już ta gra została napisana.
tabb pisze:masz moze jakiegos sprawdzonego linka ? zeby byl ePSXe i bios ..
Nie ale mam pare banów do rozdania za łamanie regulaminu. Chcesz?
2BII!2B
rudy83
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 06 sierpnia 2006, 21:27

Post autor: rudy83 »

jestem raczej zielony w temacie epsxe i mam problem z Gran Turismo 2. gra chodzi po prostu zbyt szybko... czy ktos moglby opisac jak skonfigurowac emu albo podac jakis sposob by gra chodzila normalnie? mam epsxe 1.6 sciagniete ze stronki EMU INFO

edit : skorzystalem z powyzszego artykulu. wszystko jest ok :)
Ostatnio zmieniony 07 sierpnia 2006, 01:38 przez rudy83, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ