Znowu Final 9

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
greg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 15 marca 2004, 06:33
Kontakt:

Znowu Final 9

Post autor: greg »

Witam. Mam dosc dziwny problem mianowicie gdy wlaczam final fantasy 9 to gra chodzi sprawnie problem pojawia sie gy dochodzi do walki wtedy gra mi zwalnia. Mam 1.60 epsxe i uzywam plugina pete opengl1.75, mam taki psrzet: celeron 1ghz, geforce2 mx 400 64 mb 320 ramu. Nawet jak w konfiguracji pluginy dalem wszytsko na minimum to i tak zwalnia. Na wersji epsxe 152 jest to samo. sprawdzaelm jak sie zmienia wartosc FPS podczas gry 59.9, podczas walki skacze miedzy 20 a 40.

Blagam pomozcie mi !!!
greg
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Jakbyś jeszcze podał konfig pluga graficznego i dźwiękowego...
Jak masz ustawiony antialiasing i filtrowanie anizotropowe w Detonatorach ?
greg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 15 marca 2004, 06:33
Kontakt:

Post autor: greg »

konfig pluginu pete's open gl 1.75

Obrazek

a tutaj konfig eternal SPU plugin 1.41

Obrazek


a ustawinie detonatorow takie (chyba o to chodzi :P)


Obrazek

aha to sa najnowsze detonatory
greg
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Po kolei od końca, bo tak powinieneś zacząć dokonywać zmian:
1. Ustawienia AA/FA
Odznacz opcje Aplication-controlled
Upewnij się, że suwaki znajdują się w pozycji OFF

2. Eternal SPU plugin 1.41
Brak zastrzeżeń

3. Petes OpenGL
a) tryb kompatybilny z FF9
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
b) tryb szybki, brak efektów
- Texture Filtering: 2
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0

najpierw dokonaj zmian w ustawieniach FA/AA, sprawdź czy gra działa szybciej. Następnie ustaw plugin GPU w trybie kompatybilności z FF9, sprqawdź jak działa. Jesli nadal będzie wolno zmieniaj wartości podane w trybie szybkim w następującej kolejności: Texture Filtering, Offscreen drawing, FBT/FBA.

Coż nie zdziwie się jeśli pożądną predkość otrzymasz dopiero po wprowadzeniu wszystkich zmian - 1GHz CPU, 320RAMu i GF2MX400 to trochę za słaby sprzęt by poprawnie poradził sobie z efektami na FB przy włączonym filtrowaniu, (a czasami nawet i bez niego - jak komp jest silnie obciążony aplikacjami działającymi w tle).

Off-Topic; Witam Panie BzyRes - występujesz dziś gościnnie z kafeji czy wkońcu doczekałeś się stałki :?:
2BII!2B
greg
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 15 marca 2004, 06:33
Kontakt:

Post autor: greg »

Niestety nie pomoglo :( nie mam pojecia co moze byc przyczyna, nawet prubowalem z innymi pluginami i tez nic. Ale dzieki za checi :) choc z drugiej strony jak uda Ci/wam sie znalesc roziwazanie bede wdzieczny
greg
Awatar użytkownika
Romek
Moderator
Moderator
Posty: 189
Rejestracja: 05 sierpnia 2003, 23:44
Kontakt:

Post autor: Romek »

Mam ten sma problem, jako tako nie rozwiązałem go, ale problem ten znika, gdy użyjesz pluginu ogl 2 (w twoim przypadku odradzam) albo peops soft gpu, spróbuj.
Romek
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

OFF TOPIC ;)
Off-Topic; Witam Panie BzyRes - występujesz dziś gościnnie z kafeji czy wkońcu doczekałeś się stałki
Jak zwykle gościnnie z kafeji, ale stałka powinna być na święta, więc jestem rad, że wracam (powoli).
ODPOWIEDZ