Problem z Tales of Destiny 2

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Liar
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2004, 09:08

Problem z Tales of Destiny 2

Post autor: Liar »

Otóż mam taki problem a ta grą, że na pustynnej wyspie całe tło podczas walki i miasto City of Scorched Sand, Chamber znajdujące sie na niej (pustyni), jest zamazane, i przelatują przez ekran czarne lub brązowe paski. Wcześniej nie spotkałem sie z problemami w tej grze. Mój sprzęt to: Geforce 2 GTS 32, 256 RAM, procek: 1GHz. Emulator epsxe w wersji 1.6.0 z pluginem graficznym :Pete's D3D Driver 1.75. Ustawienia pluginu graf:

Plugin: Pete's D3D Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
GFX card: NVIDIA GeForce2 GTS

Resolution/Color:
- 640x480

Textures:
- R8G8A8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: software

Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off [00000000]

Z góry dzieki za pomoc
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Miałem ten sam problem w tym samym miejscu (w CC w sierocińcu też tak jest). Ustaw opcje pluga grafiki na maksa (nie pamiętam niestety dokładnie którą opcję), a czarne paski bankowo znikną. Tam jest efekt takiego falującego obrazu (tak jak w CC w sierocińcu), będziesz to widział, ale nie czarujmy się - będzie chaczyło.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ustaw opcje pluga grafiki na maksa (nie pamiętam niestety dokładnie którą opcję), a czarne paski bankowo znikną.
Ustaw Framebuffer texture na 2, a jak nie pomoże to Framebuffer access na 4. Powinno zadziałać.
2BII!2B
Liar
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2004, 09:08

Post autor: Liar »

Naprawdę wielkie dzieki, pomogło
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Nie ma sprawy, polecamy się na przyszłość.

Pozdrawiam
/w_m/
2BII!2B
nosmile
User
User
Posty: 53
Rejestracja: 29 września 2003, 09:13
Kontakt:

Post autor: nosmile »

uuuuuuu nieźli jesteście. Ja na to nie wpadłem i przełączałem się na plugin Open GL, ten problem występuje jeszcze kiedy się pływa pod wodą.
Nawiasem mówiąc na Radeonie mam wyższą jakość grafiki na D3D, chociaż Open GL jest rekomendowany.
Acha i na ToD2 (D3D) miałem mimo moich wszelkich starań czarne obwódki między niektórymi obiektami - to występowało rzadko, w niektórych miejscach ale jednak.
(niezła gra nawiasem mówiąc -jedna z lepszych imho na PsOne)
Pozdrawiam.
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

niezła gra nawiasem mówiąc -jedna z lepszych imho na PsOne
IMHO też :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
ODPOWIEDZ