Breath Of Fire 3

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Vegitt

Breath Of Fire 3

Post autor: Vegitt »

Mam problemy z ta gra jak rowniez z innymi rpg'ami (min. Wild Arms) jak mam skonfigurowac grafike i jakie do tego celu uzyc pluginy aby ta gra wygladala przynajmniej tak jak na psxie...Chodzi o to ze czcionki sa w niskiej rozdzielczosci tzn. "brzydkie"... i o to ze obraz nie jest wygladzony tylko widac na powiezchni kwadraty jak usunac ten efekt...Postacie sa pdzielone w poziomie kreskami i sa w niskiej rozdzielczosci czy da sie zrobic tak zeby grafika byla jak na vgsie?Uzywam rozdzielczosci 800x600.Winter_Mute wierze ze cos mi poradzisz;DA i jescze jedno filmiki starsznie sie tna.......... :evil:
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Na początek przydałoby się przeczytać FAQ :evil: - a to dlatego, że... podałeś za mało informacji >
pluginy i ich ustawienia dobiera się przede wszystkim ze względu na posiadany hardware i grę jaką chcesz uruchomić. Tytuły juz podałeś teraz dodaj tylko sprzęt to napiszę Ci co i jak ustwić... Dobrze byłoby też zassać nowe stery (jeśli karta i SO tego wymaga)...
Ale o tym już było - wystarczy przeczytać FAQ
2BII!2B
Vegitt

Post autor: Vegitt »

Ok sorka dalem ciala;D juz mowie:
chodzi o to ze widzialem wklejone zdjecie z gry Saga Frontier na pewnym znanym servisie(twoje dzielo) i nie wiedzialem ze gry moga tak swietnie wygladac na epsxe(mi takiego efektu nigdy nie udalo sie osiagnac)ale teraz do rzeczy:
Uzywam systemu operacyjnego Windows 98SE
Hardware:PIII450mhz , 192Mb Ram , Karta Graficzna Nvidia Tnt2 M64 , Karta Muzyczna Sound Blaster AudioPCI , CDROM Teac Cd - W540E.
Wersja emulatora 1.51 , typ biosu Scph 1001 ,
Pluginy:
Graficzny:Pete's OpenGL Driver 1.68
Muzyczny:Eternal SPU Plugin 1.30
CDROM:Pete's CDR ASPI/IOCTL Driver 1.11.
Jesli chodzi o sterowniki mam je w wersji 41.09.
Co zrobic zeby gry wygladaly jak na sreenie z Saga Frontier 2?
Jezeli nie chcesz asmiecac forum mozesz napisac na gg(2588999) lub odpisac na meil Vegitto9@wp.pl. 8)
Thx i Narazie.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

no i o to chodzi, dokładne pyt. = dokładna odp.
Jezeli nie chcesz asmiecac forum mozesz napisac na gg(2588999) lub odpisac na meil
forOOm sie nie zaśmieca - bo przecież po to powstało by ludzie pytali i otrzymywali odpowiedzi... :)
czy da sie zrobic tak zeby grafika byla jak na vgsie?
da się zrobić by wyglądała o wiele lepiej niż na VGSie (zerknij np. do Galerii)
Co zrobic zeby gry wygladaly jak na sreenie z Saga Frontier 2?
Screenów było kilka więc napiszę po kolei:
1. OpenGL > Trzeba mieć niezły sprzęt by włączyć bajery tj. screen smoothing, HiResText i FSAA 4x (lub wyższy w ustawieniach karty). Ustawić wszystko na max
2. Soft > Włączyć opcję Super2xSAI < znów potrzebna jest spora moc
Osobiście nie narzekam bo mam PIV-2G/512DDR/GF4Ti więc jakoś sobie z tym radzi :)
Uzywam systemu operacyjnego Windows 98SE
Hardware:PIII450mhz , 192Mb Ram , Karta Graficzna Nvidia Tnt2 M64 , Karta Muzyczna Sound Blaster AudioPCI , CDROM Teac Cd - W540E.
Wersja emulatora 1.51 , typ biosu Scph 1001 ,
Pluginy:
Graficzny:Pete's OpenGL Driver 1.68
Muzyczny:Eternal SPU Plugin 1.30
CDROM:Pete's CDR ASPI/IOCTL Driver 1.11.
Jesli chodzi o sterowniki mam je w wersji 41.09.
dokonałbym kilku zmian:
1) Stery zmieniłbym na starsze > 40.XX są optymalizowane dla kart wspierających DX8 (GF3/GF4Ti i kompatybilne) wiec przerzuciłbym się na starsze sterowniki [...np GF2 działa szybciej na denatorach 30.XX niż na 40.XX...] więc na Twoim miejscu wybrałbym coś starszego - cuś z serii 30.XX (może nawet wcześniej - musisz popróbować)
2) Pete`s CDR ASPI/IOCTL Driver 1.11 - zmieniłbym na nowszą wersję... Plugin obecnie ukazuje się pod nazwą P.E.Op.S. CDR Driver (najnowsza wersja - 1.3). Co prawda po zmianie nazwy/teamu były z nimi problemy, ale wersja 1.3 jest poprawiona i pracuje bardzo dobrze i stabilnie
3) typ biosu Scph 1001 - zmień na SCPH7502 < jest nowszy/lepszy/bardziej kompatybilny
4) Graficzny: Pete's OpenGL Driver 1.68 - 2 zmiany:
a) zmień na wersję 1.67
b) używaj plugsa Pete's DX6 D3D Driver
:arrow: BTW; Wymienione tu plugsy znajdziesz w dziale Download

A tu masz ustawienia Pete`s DX6 D3D dla BoF3
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen / 32bit
Textures:
- R8G8A8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: off
- Palettized tex windows: off
- Garbage collection: on
- VRam size: 0 (Auto)
Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: on
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: hardware
Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: on
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off
gdyby gra chodziła za wolno to pisz, powiem Ci co zmienić aby przyśpieszyć emulację
czcionki sa w niskiej rozdzielczosci ... obraz nie jest wygladzony tylko widac na powiezchni kwadraty jak usunac ten efekt
W pluginie Video ustawiasz opcje filtrowania tekstur (texture filtering) na 2, a jesli filtrowanie spowoduje, że czcionki będą miały obwódki lub będą rzucać brzydkie cienie dodatkowo włącz opcję "Alpha MultiPass"
i jescze jedno filmiki starsznie sie tna..........
Zmień plugin dźwiękowy na wewnętrzny ePSXe (ePSXe sound Core) lub zwiększ bufor dźwiękowy w Eternalu, upewnij się że w menu {Options > Country} jest zaznaczona opcja Autodetect, spróbuj zwłączyć opcję "Unfiltered FrameBuffer update" w ustawieniach pluginu Pete`s GPU, zmniejsz rozdzielczość (pamiętej jednak że poniżej 640x480 robi się pikseloza)... jesli to nie pomoże to nie pozostanie nic inneo jak zakup nowego kompa... bo ePSXe nie pociągnie animacji z pełną prędkością na Twoim sprzęcie
2BII!2B
Rudsever
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:33

Post autor: Rudsever »

Dzięki wielkie winter_mute.
Zrobiłem tak jak napisałeś i wszystko działa super ładnie :)
A tu masz ustawienia Pete`s DX6 D3D dla BoF3
Cytat:
Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen / 32bit
Textures:
- R8G8A8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: off
- Palettized tex windows: off
- Garbage collection: on
- VRam size: 0 (Auto)
Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: on
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: hardware
Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: on
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off
Dzięki wielkie jeszcze raz
ODPOWIEDZ