FRONT MISSION 3 -pytanie o grafike

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

FRONT MISSION 3 -pytanie o grafike

Post autor: BANITA »

Witam
Mam takie pytanko- we front mission 3 w czasie walki kiedy jest pokazane strzelanie do drugiego geara w dwoch okienkach- w jednym jest pokazany jeden w drugim drugi,obraz wtedy miga , tak jak miga w telewizji jak pokazywane sa monitory pecetowe- jakby mial odswiezanie ze 20 hz,i to niezaleznie czy te okienka sa przedzielone w poziomie czy w pionie, tak samo obraz miga jak jest pokazane malutkie okienko z helikopterem.
wie ktos jak to mozna zlikwidowac?ktora opcje ewentualnie przestawic?mam dobry sprzet,na zalecanych wtyczkach gram, z normalnymi ustawieniami 3d,i takie rzeczy sie dzieja.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Wypróbuj następującego ustawienia wtyczki graficznej:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!

Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - NO desktop changing [16 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 2-4
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00004103]
Konfig ten hoduję do dzisiaj w Pete'owym frontendzie [ePSXECutor] i wydaje mi się, że nie miałem z nim podobnych problemów. Niestety nie posiadam w chwili obecnej FM3, toteż nie mogłem sprawdzić i upewnić się czy ustawienie okaże się pomocne.
W razie dalszych problemów kombinuj głównie z ustawieniami Textures i Compatibility, korzystaj z ePSXe 1.6.0 (wcześniejsze wersje słabo emulowaly FM3).
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

dzieki bede w domu to sprawdze i odpowiem :), w sumie to nie przeszkadza, bo te scenki trwaja 2-3 sekundy, ale mimo wszystko jest to denerwujace.
Edit <Romek>
Używaj opcji edit zamiastpisać post pod swoim własnym postem.

a wiec tak przetestowalem te wszyzstkie ustawienia , i niestety nic to nie dalo ;(
w kazdym razie dzieki za szybka pomoc nie jest to tak uciazliwe , w sumie juz jestem w polowie gry wiec jakos tam dotrwam do konca .

stawialem ze to jest wina ze gram w 800/600, albo ze gram w 32 bit kolorze, ale niestety dalej to samo. dzieki za pomoc, btw swietna strona
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Jutro polecę po FM3 (US NTSC) do znajmomego i pokombinuję tyć z ustawieniami - bez gry jest raczej ciężko ;]. Jeszcze nie wszystko stracone...
btw swietna strona
Ba! W pełni się zgadzam :} Skoro o serwisie wypowiadasz się w superlatywach, to mógłbyś również dołączyć do forumowej braci i zostać czynnym użytkownikiem...
Zachęcam do postowania - chętnych do dyskusji nie zabraknie ;].
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5211
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Może sie myle, ale ja stawiam że to wina niekompatybilności plugina graficznego, bo AFAIK problem wystepuje ze wszystkimi wtyczkami 3D autorstwa Pete`a które sprawdziłem.... Może na PeoPS Soft Driver problem zniknie, ale osobiście wolałem męczyśc się z wygładzonymi teksturami niżeli przaesiąść się na soft-wtyczkę i rozwiązać problem w środowisku ogólnej pikselozy.
2BII!2B
BANITA
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: 02 sierpnia 2004, 02:56

Post autor: BANITA »

dokladnie, nie wyobrazam sobie grania bez wygladzonych textur z pixelami wielkosci piesci :) no nic dzieki za pomoc
ODPOWIEDZ