Final Fantasy IX

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
Smoczek
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 05 lutego 2006, 00:23

Post autor: Smoczek »

Niestety przy żadnych ustawieniach się nie uruchamia... a subkanały też nie pomogły.
Heh mam w takim razie jeszcze jedno pytanie - z jakiej wersji gry ty korzystałeś gdy grałeś ^^? Oryginał? PAL/NTSC?
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Powiem tak: nie ma wiekszego znaczenia czy emulujesz wersje PAL czy tez NTSC, obraz jest backupem backup'a czy kopia z oryginalu. Mialem okazje testowac nieoryginalne ISOsy w wersji NTSC U/C jak i obrazy zrzucone z oryginalu PAL [wydanie UK, dostepne chocby w Polsce]. Nie bylo mowy o zadnych problemach.

Zrob jeszcze raz obraz pierwszej plyty. Uzyj w tym celu Alcohol120%. Pamietaj, aby wybrac profil dla PlayStation. Poradzisz sobie, wszystko odbywa sie automatycznie. Probuj zagrac z takiego ISO. Pisz o rezultatach.

Jest jeszcze jedna opcja. Podmontowanie obrazu do dowolnego virtuala [Daemon Tools moze byc]. Pozniej nalezaloby uruchomic gre standardowo, uzywajac polecenia File > Run CDROM. Trzeba tylko pamietac o zmianie litery dysku w ustawieniach Cdrom plugin. Kombinuj.
Awatar użytkownika
Smoczek
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 05 lutego 2006, 00:23

Post autor: Smoczek »

Pomysł z Deamon Toolem był wręcz boski xD.
Nie, gra nie działa w pełni płynnie, ale:
-walki się w ogóle nie zacinają
-na mapie świata osiągam "zawrotną" prędkość 30-45 klatek na sekunde xD.
Dzięki... szczerze wątpie aby była możliwość zwiększenia wydajności... ale ogólnie DA SIę GRAć xD.
Jeszcze raz dzięki ^_-..
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Aern pisze:-na mapie świata osiągam "zawrotną" prędkość 30-45 klatek na sekunde xD.
Wciaz za malo. Stanowczo za malo. Lecimy z koksem, bo tak nie moze byc.

1. W Compatibility [konfig Pete's OpenGL] ustaw cos takiego:

- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3

2. Zmniejsz bufor w Eternalu. 16-20 w zupelnosci wystarczy. Przy okazji sprawdz, czy nie masz przypadkiem wersji Lite tego pluga. Jedyna sluszna, to Eternal SPU Plugin w wersji najnowszej dostepnej na stronie.

3. Upewnij sie, ze masz porzadne sterowniki do karty graficznej. Najnowsze Katalizatory na pewno nie zabola.

4. Zainstaluj dla wszystkiego ASPI. Powtarzam sie ale nie wiem w koncu co zainstalowales, a czego nie.

5. Nie podaruje. FF IX MUSI pracowac w 50 FPSach na takim sprzecie! :]
Awatar użytkownika
Smoczek
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 05 lutego 2006, 00:23

Post autor: Smoczek »

Hmm... cóż ASPI poinstalowałem, compatibility ustawiłem jak napisałeś, przestawiłem w Etarnalu to co napisałeś (mam 1.41), instalnąłem najnowsze sterowniki (dużo wcześniej ^_-).
Jest pewna poprawa. FPS nie spada poniżej 40FPS... ale gdy nie patrzy się na mapie świata z góry, a z boku to niestety FPS strasznie skacze.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Powiedz jeszcze, na jakim poziomie utrzymuje sie FPS po CALKOWITYM wylaczeniu dzwieku. Wejdz do ePSXe > Config > Sound, odptaszkuj wszystkie opcje, uruchom gre bez dzwieku i zdaj relacje.

Ja juz na dzis koncze, jutro bede sie glowil nad tym problemem.
Awatar użytkownika
Smoczek
Junior
Junior
Posty: 16
Rejestracja: 05 lutego 2006, 00:23

Post autor: Smoczek »

Hmmm... jest zauważalna poprawa... gra troszeczkę jeszcze się zacina, ale prawie w ogóle.
ODPOWIEDZ