Legend of Mana - Czarny ekrean (ePSXe)

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Nevena pisze:Jeśli chodzi o inny bios, to też nie działa. Tak samo strasze wersje emulatora i wszelkie kombinacje wtyczek czy też gotowych zestawów, jak INPCP.
A co z pozostalymi grami pod ePSXe? Proba zaemulowania ktorejkolwiek konczy sie czarnym ekranem czy Legend of Mana stanowi odosobniony przypadek?
Nevena pisze:A czy możecie mi polecić jakiś inny porządny emulator z funkcją save (reszta wynalazków i bardziej zaawansowanych opcji raczej nie będzie mi potrzebna) który działałby na innych zasadach niż ePSXe? Może miałby większe szanse zadziałania.
Wybrobuj PSXeven. Do pobrania w dziale PlayStation > Download. Konfiguracja odbywa sie podobnie jak w ePSXe, system Save State jest dokladnie ten sam [F1 - zapis / F2 - zmiana slotu / F3 - odczyt] i z tego co mi wiadomo, LoM jest na nim emulowana. Sprawdzilbym ale nie mam czasu - powiedzmy, ze jest. :]
Nevena
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 06 lutego 2006, 18:33

Post autor: Nevena »

Panie i panowie, działa :) Tylko przez PSXeven, ale to już coś. Więc sprawa przy PSXevenie wygląda tak: Nadal wyskakuje czarny ekran, kiedy uruchamiam gre przez Run ISO iwybieram gre choćby w formacie .mdf. Ale kiedy uruchamiam ją przez Run CD, gra działa. W tym że, na płycie gra również jest zawarta w tw obrazie ym samym formacie .mdf. Trochę to smiesznie powychodziło, ale cieszę się że działa. Dziękuje ;)

Tylko mam jeszcze mały problem z konfiguracją. Czy może ktoś mi napisać jak ustawić plugin od dźwięku? Bo kiedy wychodzę z i wracam do emulatore przez Esc, dźwięk strasznie szumi i snieży, że tak poweim.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Nevena, zerkni do tego tematu. Wkleilem tam ustawienia dla P.E.Op.S. DSound Audio Driver - na gorze wersja starsza, a na dole nowsza. Wydaje mi sie, ze ten plugin bedzie odpowiedni, a juz na pewno gdy w gre wchodzi save state. Ewentualnie Eternal SPU Plugin z delikatnie podbitym buffer size [tak do 20].
ODPOWIEDZ