FF IX
Zapewne winien temu jest zbyt porysowany CD z grą.Kiedy odtwarzane są filmiki z płyty gra zacina się i obraz niemiłosiernie skacze.
Bez znaczenia jest jakim programem zrobisz obraz, gdyż szybkość emulacji gry nie zmieni się (oprócz przyspieszenia wynikającego z łatwiejszego dostępu do danych - HDD jest "szybszy" od CD ROM'u).Jakiego programu trzeba użyć, aby zgrać obraz płyty na dysk (ISO) tak, aby gra miała lepszą ydajność?
Osobiście używam Clone CD w wersji 4.0.0.1.. Program jest bajecznie prosty w obsłudze i nie sprawia problemoof. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie żeby użyć czegoś innego...(czyt. CD Imager'a:)). Poszukaj Ten drugi program masz w dziale Download (a niech stracę:)http://www.psemu.pl/modules.php?name=Do ... tit&lid=59). Clone'a musisz poszukać sam...
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Dobra, uporałem się już z tym, zrzuciłem cd do iso przy pomocy Nero. Obraz się już nie zacina, ale mam inny problem.
Grafika jest do bani. Tekstury są wypixelowane, a postacie jakoś tak dziwnie przeskakują, nie wiem, może tak ma być (to moja pierwsza gra na emulatorze PSXa) a może to wina złych ustawień?
Mój sprzęt:
Pentium Celeron 1,1 GHz; 256 RAM; GeForce2 MX200 64MB
WinXP, ePSXe 1.5.2, a pluginy to: Pete's GPU 1.71; Eternal SPU 1.40;
Grafika jest do bani. Tekstury są wypixelowane, a postacie jakoś tak dziwnie przeskakują, nie wiem, może tak ma być (to moja pierwsza gra na emulatorze PSXa) a może to wina złych ustawień?
Mój sprzęt:
Pentium Celeron 1,1 GHz; 256 RAM; GeForce2 MX200 64MB
WinXP, ePSXe 1.5.2, a pluginy to: Pete's GPU 1.71; Eternal SPU 1.40;
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
... lub używasz przycisku "Copy to Clipboard" dostępnego z menu konfiguracyjnego pluginu graficznego (tzn. wideo) i wstawiasz do treści przez Ctrl+V
Ustawienia plugsów znajdziesz na stronie w dziale {Teksty > Konfikuracja}
A zainstalowałeś sterowniki Nowe detonatory i ASPIPentium Celeron 1,1 GHz; 256 RAM; GeForce2 MX200 64MB
WinXP, ePSXe 1.5.2, a pluginy to: Pete's GPU 1.71; Eternal SPU 1.40;
Ustawienia plugsów znajdziesz na stronie w dziale {Teksty > Konfikuracja}
2BII!2B
Oto ustawienia pluginu:
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.72
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/SSE
Resolution/Color:
- 800x600 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 4 - edge clamping supported
- Hi-Res textures: 0
- Palettized tex windows: on
- VRam size: 64 MBytes - 196 textures usable
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: on
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2 - texture created
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on (hardware)
- Subtractive blending: NOT supported!
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00001600]
A stery do karty mam sprzed miesiąca
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.72
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/SSE
Resolution/Color:
- 800x600 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 4 - edge clamping supported
- Hi-Res textures: 0
- Palettized tex windows: on
- VRam size: 64 MBytes - 196 textures usable
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: on
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2 - texture created
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on (hardware)
- Subtractive blending: NOT supported!
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00001600]
A stery do karty mam sprzed miesiąca
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1. Co do zrzucania gry do ISO:
2. Co do WinXP i pluginu Pete`s OpenGL
3. Co do ustawień samego pluginu [twój wpis powyżej]
- Filtering: 4 < zmień wstępnie na 2
- VRam size: 64 MBytes < zmień na 0 (Autodetect)
- Frame skipping: on < wyłącz tą opcję, zamiast używać nowej wersji funkcji włącz starą w sekji special game fixes - "Use old frameskipping"
- Offscreen drawing: 3 < zmień na 2
- Game fixes: on < nie wiem co tam właczyłeś ale oprócz wspomianego powyżej "frameskippa" włącz "Direct framebuffer access" oraz "G4 poligon cache".
4. Ustawienia eternala:
Upewnij się, że opcja "Update before accessing register" jest właczona. Gdyby dxięk nadal rwał zwiększ wartość buforu dźwiękowego.
5. Inne
Upewnij się że w menu {Options > Country} emulatora masz wybraną opcję "Autodetect".
>> To powinno zarzegnać problemy <<
Zalecałbym skorzystanie z CloneCD + ustawienia dla LybCrypt [było już o tym na forum - uzyj opcji wyszukiwania]Dobra, uporałem się już z tym, zrzuciłem cd do iso przy pomocy Nero.
2. Co do WinXP i pluginu Pete`s OpenGL
Jeśli działasz na domyślnych sterownikach XP dla karty graficznej to nic nie zdziałasz pod OpenGL - zainstaluj jakieś nowsze Detonatory dla GeForce`a. No i ASPI bo to mus.GeForce2 MX200 64MB, WinXP, ePSXe 1.5.2, a pluginy to: Pete's GPU 1.71;
3. Co do ustawień samego pluginu [twój wpis powyżej]
- Filtering: 4 < zmień wstępnie na 2
- VRam size: 64 MBytes < zmień na 0 (Autodetect)
- Frame skipping: on < wyłącz tą opcję, zamiast używać nowej wersji funkcji włącz starą w sekji special game fixes - "Use old frameskipping"
- Offscreen drawing: 3 < zmień na 2
- Game fixes: on < nie wiem co tam właczyłeś ale oprócz wspomianego powyżej "frameskippa" włącz "Direct framebuffer access" oraz "G4 poligon cache".
4. Ustawienia eternala:
Upewnij się, że opcja "Update before accessing register" jest właczona. Gdyby dxięk nadal rwał zwiększ wartość buforu dźwiękowego.
5. Inne
Upewnij się że w menu {Options > Country} emulatora masz wybraną opcję "Autodetect".
>> To powinno zarzegnać problemy <<
2BII!2B