Problem z Disgaea: Hour of Darkness

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Awatar użytkownika
aser44
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 25 lutego 2006, 10:37

Problem z Disgaea: Hour of Darkness

Post autor: aser44 »

Mam taki problem. Na liście kompatybilności na stronie głównej projektu ten tytuł jest oznakowany jako grywalny. Na oficjalnym forum pcsx2 wielu ludzi daje dużo screenów na których wszystko pięknie wygląda itp.

Mój problem jest taki że mam poważne błędy w wyświetlaniu grafiki.

Konfiguracja emulatora wygląda w następujący sposób:

Obrazek

Wtyczka graficzna skonfigurowana następująco:

Obrazek

A oto konfig CPU:

Obrazek

Przejdzmy do gry, pierwszy moment w którym pojawia sie problem to ekran tytułowy:

Obrazek

Jak widzicie napisy na samym dole są zamazane, ale to nie wszystko, pójdzmy dalej:

Obrazek

Jak widziecie na tym screenie znowu dolna część ekranu jest zamazana, dodatkowow mniej więcej na środku powinny się pojawić napisy których niestety nie ma. Jednak najgorsze przed nami:

Obrazek

Jak zwykle problem w dolnej części ekranu, tło które powinno być pod napisami przesunęło się na samą górę no i do tego praktycznie cała wyświetlana grafa jest przekłamana.

Teraz tak, emu jest świeżutko ściągniete ze strony projektu. Konfig Mojego kompa mam w podpisie. Pytanie jest następujące czy macie jakieś pomyśły jak to naprawić. Jeżeli chodzi o konfiguracje wtyczek graficznych to za dużo opcji tam nie ma i uwierzcie Mi, sprawdziłem wszystkie kombinacje. Pracuje na XP + SP2, najnowszy DX i Catalysty 6.7.

Czekam na jakieś sugestje ;)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Sprawdzałeś juz najnowsza wersję ZeroGS - 0.95.1, podobnie jak 0.95 ma problemy z kartami ATI, zaopatrz się w nowiusieńki 0.95.2, albo przesiądź na GSdx9.
2BII!2B
Awatar użytkownika
aser44
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 25 lutego 2006, 10:37

Post autor: aser44 »

Zrzuty ekranu były robione na ZeroGS 0.95.1, na GSdx9 jest to samo. Dzięki za podpowiedz bo nie zwróciłem uwagi że na stronie projektu jest ZeroGS 0.95.2 (myślałem że 0.95.1 jest najnowsze). Wiem że były problemy z kartami ATI ale widziałem screeny z R9800 na których wszystko było OK. No ale nic, sprawdze ZeroGS 0.95.2 i dam znać czy coś się zmieniło. Dzięki.

Na ZeroGS 0.95.2 jest to samo, ale zauwazylem jedna rzecz. Na wszystkich screenach gdzie gra jest wyswietlana poprawnie jest wlaczone filtrowanie bilinearne. Gdy Ja chcem je wlaczyc pojawia Mi sie komunikat ps 2.0 doesn't support bilinear filtering. Jest jedna rzecz ktora sie zmienila przy ZeroGS 0.95.2, mianowiecie obraz nie jest juz na dole zamazany i widac poprawnie napisy. Macie moze jeszcze jakies pomysly ??
ODPOWIEDZ