Mój komputer to:
Toshiba Satellite a105-s4004
Intel Core Duo 1,66 GHz
Graphic Media Accelerator 950 (z Pixel Shader 2.0 sprzętowym)
RAM - 1024MB
jeżeli czegoś nie wymieniłem ważnego, to tu reszta:
http://reviews.cnet.com/Toshiba_Satelli ... ml?tag=sub
Mam odpowiedni bios o oznaczeniu SCPH-70012_BIOS_V12_USA_200
Chcę odpalić dwie gierki:
Dragonball budokai 3
Dragonball tenkaichi 2
Obie są na stronie gier kompatybilnych (ta pierwsza nawet jako playable)
Jednak, gdy próbuję odpalić którąś na wtyce ZeroGS (0.96.0), o której naczytałem się wiele dobrych rzeczy, windowsy wywalają błąd i mówią, że muszą zamknąć aplikację. Konsola w tym czasie wywala jakieś:
Kod: Zaznacz cały
GS ERROR: Device doesn't support alpha blending for 16bit floating point targets.
Quality will reduce
***********
Creating effects.
Creating extra effects.
Natomiast inna sprawa, kiedy włączę GSdx9 z SSE2.
Wtedy wszystko działa (w obydwóch grach 20-30 fps na Pixel Shader 2.0 i zależnie od innych ustawień), ale mogę się poruszać tylko w menu (dotyczy Tenkaichi 2). Gdy tylko próbuję wejść do jakiejś walki, gra wyłącza się z takim samym raportem o błędzie, ale teraz już konsola nic nie wyświetla. Natomiast Budokai 3 jeszcze szybciej się wyłącza, bo już po utworzeniu nowego savegame na memorce.
Uprzedzam pytania:
Tak - wgrałem łatkę do otwierania okna z łatkami
Tak - próbowałem stworzyć łatkę omijającą filmiki
Tak - próbowałem odpalać gierkę nie z płyty, ale z iso na komputerze poprzez Linuzapps
Tak - próbowałem wszystkich możliwych ustawień ZeroGS i GSdx
Tak - te rzeczy nic nie dały
No... rozpisałem się... jeżeli coś jeszcze nie napisałem to mówcie.
I proszę... powiedzcie jak to można zrobić.