Tekken 3

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
st1l
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 04 sierpnia 2003, 07:25

Post autor: st1l »

Mam taki problem jesli chodzi o T3 gralem ostatnio na wersji Tekken 3 rip czyli na wersji okrojonej bez filmów i gra chodzila płynnie. W jak w opcjach video ustawiłem wszystko na FAST to wyciągało mi ponad 100 fps. Ale oczywiscie ograniczalem klatki bo gierka chodzila za szybko , ostatno porzyczylem sobie pełną wersje T3 PAL z filmami , muzyką itp. No i sie zraziłem troszke do tego bo na tym nie idzie wogule grać , Fps skaczą od 40-55 gra się strasznie przycina i nie ma wogole porownania pod względem płynnosci gry z wersją okrojoną czyli RIP :shock: Czy coś jest nie tak z moją wersja gry czy co , na wersji rip wyciaga mi tyle Fps na wersji PAL wogole nieda sie normalnie grać :!:
Moje ustawienia i komp :
ePsxe 1.5.2 Video Pete D3D Driver 1.7.2 Sound Eternal SPU Plugin 1.41
CPU: Athlon 1800 RAM: 512 Grafika: GeForce 256 32 MB

Pozdrowienia :wink:
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

1) Masz GeForce'a >>> zmień pluga na Pete's OpenGl (1.73 - najnowsza wersja), jest to starszy model karty, ale powinno być ok.
2) Oto ustawienie, na którym Tekken 3 (NTSC/PAL/Ruskoja varsija) chodzi mi bez problemów, tj wyciaga ok. 60fps dla NTSC i ok. 50fps dla PAl, dla ruskiej coś koło sredniej arytmetycznej dwóch powyższych :) (Mój komp to : Duron 600, 192 SDRAM, GeForce 2MX GB300 >>> czyli dno + metr mułu)
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.73
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce2 MX/AGP/3DNOW!

Resolution/Color:
- 640x480 Fullscreen - Desktop changing [16 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- B8G8R8A8
- Filtering: 6 - edge clamping supported
- Hi-Res textures: 0
- Palettized tex windows: on
- VRam size: 0 MBytes - 111 textures usable

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2 - not used yet
- Framebuffer access: 2
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on (hardware)
- Subtractive blending: activated

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: on
- Screen smoothing: on - supported
- Screen cushion: off
- Game fixes: on [00001001]

3. Jeśli nie odpowiada Ci moje ustawienie możesz zajrzeć do działu Teksty i tam skorzystać z konfigu w_m'a.
st1l
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 04 sierpnia 2003, 07:25

Post autor: st1l »

No już wszystko wróciło do normy :D Ale jeszcze mam pytanie ustawienie limitu FPS standardowo na PAL jest 50 ale na takich ustawieniach gra nie ma dynamiki chodzi poprostu za wolno. A jak ustawie limit na 60 fps to gra zyskuje na szybkosci czyli tak jak na NTSC :?:
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

Ustaw FPS limit na AutoDetect, a wszystko powinno działać dobrze.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

st1l pisze:No już wszystko wróciło do normy :D Ale jeszcze mam pytanie ustawienie limitu FPS standardowo na PAL jest 50 ale na takich ustawieniach gra nie ma dynamiki chodzi poprostu za wolno. A jak ustawie limit na 60 fps to gra zyskuje na szybkosci czyli tak jak na NTSC :?:
Właśnie dlatego lepiej grać w wersje NTSC niz w PAL'owke. NTSC ma zwiekszona dynamike, szybkosc itd. za sprawa 60fps'ow. Tak bylo, jest i bedzie. Najlepiej zaopatrz sie w NTSC i ciesz sie speedem :)
st1l
Junior
Junior
Posty: 6
Rejestracja: 04 sierpnia 2003, 07:25

Post autor: st1l »

Ja mam takie pytanko czy może są jakieś seve do tekkkena 3 PAL a jak są to może jakiś namiar.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

st1l pisze:Ja mam takie pytanko czy może są jakieś seve do tekkkena 3 PAL a jak są to może jakiś namiar.
Poszukaj tutaj : http://savestate.psxfanatics.com
Zapewne chodzi Ci o odkrycie wszystkich postaci, strojów i tryboof. Możesz do tego celu użyć także PEC'a. Do zassania w Download
alien
Senior
Senior
Posty: 210
Rejestracja: 03 marca 2003, 18:45

Post autor: alien »

Ale i tak najlepiej to wszystko samemu poodkrywać ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

alien pisze:Ale i tak najlepiej to wszystko samemu poodkrywać ;)
...pewnie - wtedy graczowi przynajmniej gra się szybko nie znudzi. Dla mnie nie ma ŻADNEJ przyjemności z używania pomocy typu :ss, czy PEC (chociaż jak są jakieś bajerki nie do odkrycia, to fajnie się pobawić, he he). najgorszą zmorą są czity... Qmpel mi mówi, że przeszedł Diablo 2 na hellu i że było banalnie... Ja na to : "a jaką miałeś zbroję?"' on: "a jakąś tam, 90000 obrony... :)"
Bez komentarza...
Szulek

Post autor: Szulek »

jest bardzo prosty trick zeby rozwiazac ten problem - a wszystko opisane w dokumentacji epsxe wystarczy zgrac np clone cd subkanal z plyty nazwac go tak jak plik wykonywalny gry umiescic go w katalogu patches i lepiej korzystac i iso niz z plyty. Jesli jednak wolisz korzystac z plyty WLACZ OBSLUGE SOBKANALOW w pluginie cd0romu. U MNIE TAKI TRICK SPOWODOWAL ZE TEKKEN3 DZIALA BEZ ZARZUTU a wczesniej mialem taki sam problem ;-)
ODPOWIEDZ