Witam wszystkich,
1. Mam pytanie. Zakupiłem nowego kompa, pamięć 4GB, super karta, jednym słowem wypas
"Wprost idealnie nadaje się do wypróbowania ulubionych gier na PS" pomyślałem
Gra, o której powiem to Legacy of Kain: Soul Reaver
a emulator ePSXe 1.70
Moje ustawienia (wykorzystane z Artykułu na stronie głównej):
Pete's OpenGL plugin 1.76
Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 1
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off
Eternal SPU Plugin 1.41:
Audio Out Method - SPUAsync - Smooth
Podcza gry odnoszę wrażenie, że w czasie walki z przynajmniej dwoma przeciwnikami gra trochę zwalnia. Nie ma zacięć tylko spowolnienie....
W ustawieniach zaznaczyłem możliwe przyczyny. Czy to wina ustawienia grafiki na Screen Smoothing czy też ustawienia pluginu dżwiękowego na SPUAsync - Smooth? Jak rozwiązać problem ?
Chciałbym, żeby na nowym kompie wszystko szło lux....
2. Jak nazywa się gra na drugim screenie na stronie głównej z opisu emulatora ePSXe ?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc
Spowolnienie w czasie gry
Skoro komputer nowy, to procesor z dwoma rdzeniami co najmniej. Z miejsca odsyłam do tego tematu.Zakupiłem nowego kompa, pamięć 4GB, super karta, jednym słowem wypas :)
Wciśnij proszę podczas gry klawisz Delete. W lewym-górnym rogu pojawi się licznik. Jaką wartość przyjmuje amplituda wyświetlanych FPSów?Podcza gry odnoszę wrażenie, że w czasie walki z przynajmniej dwoma przeciwnikami gra trochę zwalnia. Nie ma zacięć tylko spowolnienie.... :(
Najlepiej sprawdzić, wyłączając na chwilę smoothing celem testu.Czy to wina ustawienia grafiki na Screen Smoothing
J.w., choć nie sądze, aby problemy stwarzała któraś z tych opcji.czy też ustawienia pluginu dżwiękowego na SPUAsync - Smooth?
Pondato:
- podaj jeszcze ustawienia antyaliasingu i filtrowania anizotropowego [do sprawdzenia we właściwościach karty graficznej]
- wypróbuj Pete's OpenGL2 Driver 2.7; optymalna i hi-endowa konfiguracja do znalezienia na stronie
- Soul Reaver uruchamiany jest z napędu czy z obrazu?
- czy w przypadku innych gier wystepują takie same problemy?
Ta? Chrono Cross. Inna? Podaj link do screena.Jak nazywa się gra na drugim screenie na stronie głównej z opisu emulatora ePSXe ?
Zgadza się . Użyłem teraz Pete's OpenGL2 Plugin 2.8 ale wciąż wydaje mi się, że gra zwalnia....Skoro komputer nowy, to procesor z dwoma rdzeniami co najmniej. Z miejsca odsyłam do tego tematu.
"59.9" i tak utrzymuje się cały czas nawet przy tym zwalnianiu....Wciśnij proszę podczas gry klawisz Delete. W lewym-górnym rogu pojawi się licznik. Jaką wartość przyjmuje amplituda wyświetlanych FPSów?
z obrazu- Soul Reaver uruchamiany jest z napędu czy z obrazu?
może trochę- czy w przypadku innych gier wystepują takie same problemy?
Tak, o tego screena chodziło dziękiChrono Cross
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Po pierwsze jesli działąsz pod XP to zainstaluj ForceASPI, a jeszce lepszeym pomysłem jest zrzucenie gry na dysk.
Co do konfiguracji:
b) jak już decydujesz się korzystać z hires (które tak na marginesie brzydko moim zdaniem wygląda) to uzupełnij ilość VRAMu, zamiast korzystać z automatu - proponuję wpisać tam z ręki wartość równą lub nawet 2x większą aniżeli masz na karcie czyli 256 lub 512. Pomimo że nie ma opcji do wyboru, można wpisać samodzielnie.
Co do konfiguracji:
Zła rozdzielczość, powinno stosować się natywną 320x240 oraz jej wielokrotności, a nie rozdzielczość pulpitu. Przemnóż powyższe razy 3, wpisz i uruchom w na pełnym ekranie.Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen [32 Bit]
a) nie wiem po co tak wysokie filtrowanie 2 do gier 3D w zupełności wystarczaTextures:
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 1
- VRam size: 0 MBytes
b) jak już decydujesz się korzystać z hires (które tak na marginesie brzydko moim zdaniem wygląda) to uzupełnij ilość VRAMu, zamiast korzystać z automatu - proponuję wpisać tam z ręki wartość równą lub nawet 2x większą aniżeli masz na karcie czyli 256 lub 512. Pomimo że nie ma opcji do wyboru, można wpisać samodzielnie.
Eh no, obstawiam ze tu leży pies pogrzebany - sprawdź jak gra działa na Eternalu w trybie Thread, lub/i wypróbuj dźwiękową wtyczkę od PEOpS`ów.Eternal SPU Plugin 1.41:
Audio Out Method - SPUAsync - Smooth
2BII!2B