Tenkaichi Budokai 3 wraz Gsdx 1.7, a migotanie ekranu

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
wlodar88
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 17:14

Post autor: wlodar88 »

koledzy.! potrzebuje pomocy. mam sprzęt Geforce 9800 GTX gigabyte, procesor Intel E8200 2,66 ghz i 2 gb ramu corsaira. nic nie podkręcone, ale wydaje mi się że bez problemu powinienem odpalić BT 3. problem polega na tym że w menu wszystko jest okey, ale jak wejdzie do gry to katastrofa. gra chodzi tak z 13 fps. nie idzie grać. niektórzy z was pisali że grali bez problemu na słabszych komputerach. próbowałem grać z gdsx 1.2 i 1.7, ale nie jest dobrze. testowałem gre z różnymi ustawieniami, włączałem i wyłączałem i ciągle to samo. jeszcze powiem że raz ustawiłem grę i chodziła idealnie 40-50 fps, grało się dobrze. i grałem... 30 minut. wyłączyłem kompa a następnego dnia było jak wcześniej. o co kaman.? może ktoś miał taki problem.... pomóżcie :cry: :cry:

[mod]Kolego, jak będziesz spamować na forum, to nikt ci nie pomoże - Zardon[/mod]
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Jak bys poczytal troche mojich postow , na screeny popatrzyl to bys wiedzial.
NIe bede sie powtarzal w tym samym temacie.
wlodar88
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 17:14

;>

Post autor: wlodar88 »

sorki za spamowanie.... to się nie powtórzy. czytałem posty. próbowałem wszystkiego co pisaliście. i nic. gra chodzi dobrze w menu, a podczas walki 10-12 fps. próbowałem różnych wersji plugina graficznego. zmieniałem opcje graficzne. stosowałem się do waszych komentarzy, ale nic. pomóżcie...
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Jak bys czytal moje posty to wiedzial bys zeby wogule grac to trzeba miec
wersje NTSC ( wersja PAL niestety ma duuze problemy, mozna grac na GSDX 1.4 ale wydajnosc duzo nizsza ).

Jak bedziesz mial juz wersje NTSC to wystarczy najnowszy emu/pluginy.
wlodar88
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 17:14

;>

Post autor: wlodar88 »

no ok. to mam jeszcze pytanie. macie jakiegoś dobrego linka do BT 3 NTSC do sciągnięcia.? te które ja znajduje mają mało seedów i wogóle nic się nie sciąga.

[mod]I dzięki temu pytaniu dostajesz pierwsze ostrzeżenie.
Zardon[/mod]
Wojskowy
User
User
Posty: 56
Rejestracja: 04 marca 2007, 13:29

Post autor: Wojskowy »

i jeszcze jedno nigdy nie pytaj i nie podawaj linków do gier ;]
kapu
User
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 maja 2008, 09:32

Post autor: kapu »

Linka na forum nie ujzysz :)
wlodar88
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 17:14

Post autor: wlodar88 »

no już wiem. i już znalazłem. dzięki za pomoc. mam nadzieje że będzie już wszystko dobrze, płynnie i elegancko :P

[mod]Jeszcze raz sie pochwal, ze cos sciagales i zle chodzi to czuje, ze za dlugo tutaj nie posiedzisz... :evil:
M^F8[/mod]
Awatar użytkownika
gogeta ssj4
User
User
Posty: 49
Rejestracja: 21 czerwca 2008, 15:50

Post autor: gogeta ssj4 »

Jak wam może działać dbz b2 na 200 fps w menu ??
U mnie dbz bt2 i bt3 w menu chodzą na 75 fps a podczas gry od 33 fps do 55 fps.. A mój sprzęt to:
Procesor Athlon 4200+
2gb ramu kingston 600
karta Gforce 8500Gt 256mb


Mój emu to :
Pcsx2 0.9.5 rev 377x3
gsdx 0.1.8
Zero SPU2 0.4.6
Lilipad
EFP Iso CDVD Driver 0.6.0
bios Europe v0.2
:arrow:

EDIT:
Ja też dodam coś od siebie :
Nie mam tak słabego sprzętu jak niektoży z was !
Mój sprzęt to:
Athlon 4200+ 2,21ghz
2gb ram kingston
karta graficzna NVIDIA Gforce 8500GT 256mb

Tak chodzą mi girki :
Dragon Ball BT2 -menu 75fps,walka 33-52fps
Dragon Ball BT3-menu 72fps,walka 35-55fps
Dragon Ball BT-menu 80 fps,walka 30-55fps


Myśle że dosyć dobrze chodzą mi gierki takiego rodzaju jak Dragon!! :|

[mod]Edytuj swoje posty
Zardon[/mod]
kamil1234
Junior
Junior
Posty: 8
Rejestracja: 23 listopada 2008, 16:41

Post autor: kamil1234 »

PODSUMOWUJĄC:

1. Konfiguracja -> Procesor -> Limitowanie Klatek i zaznaczamy Normalny. Dzięki temu zabiegowi, błąd migotania znika aż do wersji 0.1.5 pluginu GSdx.
2. Jeżeli chcecie się pozbyć tego migotania w intro, wystarczy wyłączyć opcję EE/IOP Sync Hack w Speed Hacks
3. W ustawieniach wtyczki GDsx wystarczy zaznaczyć opcję Native i problem znika.
4. Użyć plugina GSDX 1.2/1.4 (grafika gorsza)filtering , loophack , alg Z, alpha on
5. Można ustawić 1270x1270 aby pozbyc sie "Ghost" effektu.
6. włączone 2 pierwsze speed hacks.
7. Migota wersja PAL DBZ a NTSC natomiast nie

Od siebie dodam że punkt 7 działa na 99%.
ODPOWIEDZ