Kingdom Hearts - PCSX2 0.9.4 - Problem

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Amfi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 02 września 2008, 16:42

Kingdom Hearts - PCSX2 0.9.4 - Problem

Post autor: Amfi »

Witam, właśnie rozpocząłem zabawę w emulację ps2 no i już podczas pierwszej próby niestety się rozczarowałem, albowiem moje marzenia o prostym włożeniu płytki i hulaj dusza legły w gruzach. No ale do sedna.

Otóż tak się złożyło iż mam sobie grę KH część pierwsza z regionu US/NTSC (Przynajmniej tak mi się wydaje) bios w emulatorze także prosto z USA v01.60(07/02/2002) do tego emulatorek PCSX 0.9.4 Watermoose - non VM (cokolwiek to jest) a wraz z nim zestaw pluginów:
Grafika - ZeroGS KOSMOS 0.97.0 czy OpenGL 0.96.7, GSdx (MSVC 15.00, SSE2) 0.11.4 oraz GSdx9 (MSVC 14.00, SSE2) 0.10.0.
Dżwięk - ZeroSPU2 0.4.4
Pad - SSSPSX PAD Plugin Pressure Mod 1.6.0
Cdvdrom - Linuzappz Iso CDVD 0.7.0
Dev9 - DEV9null Driver 0.3.0
Usb - USBnull Driver 0.5.0
FireWire - FWnull Driver 0.4.0

Piecyk złożony jest znów z AMD Phenom 9550 Quad-Core 2,2Ghz ( / 3,5 GB RAM / NVIDIA GeForce 8600 GT z sterownikami 175.19 / Windows XP Professional wersja 2002 SP3

Problem polega na tym iż na początku starałem się uruchomić grę na pluginie GSdx 14, to menu i wszystko latało z prędkością 350-400% (Dopiero później odkryłem limit klatek :) ) za to po uruchomieniu gry podczas filmu utrzymywał prędkość 10-18fps ale przeczekałem cały filmik by wybrać miecz itd. jednak nie wyświetlały się żadne napisy. Użyłem więc tym razem plugina ZeroGS 0.97.0 i faktycznie to był KOSMOS, gra śmigała jak marzenie ni jednego cięcia trzeba było ustawić limit coby nie leciało 120fps, no ale gram dalej i w końcu po pierwszym savepoincie jest ten niby boss, pokonuje go i pojawiają się napisy don't be afraid, cośtam power, miecz znika, bohater upada kamera najeżdża na jego błękitne oko, wokoło pełno tej czarnej mgły i koniec... cały czas widzę oko i poruszającą się mgłę, mogę wcisnąć pause a w konsoli pojawia sie ZeroGS: Invalid unpack type i tak w kółko się wyświetla. Tak więc proszę o radę czego to może być wina, czy obrazu gry ( sprawdzałem dwa różne z dwóch źródeł) czy też może jakoś trzeba jakąś łatkę zaaplikować (ściągnąłem ze strony najnowszą listę jest tam i kingdom hearts) intro w menu chodzi bez zarzutu więc nie wiem co to może być. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Szczerze mówiąc nie mam takich problemów z tym tytułem. Sprawdź jak gra zachowa się na oficjalnej oraz nieoficjalnej wersji beta PCSX2. Co do pluginów - nie trzeba ich zmieniać (sam na nich gram/grałem i było wszystko ok)
Obrazek
Amfi
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 02 września 2008, 16:42

Post autor: Amfi »

Sprawdzałem zarówno oficjalną wersję jak i najnowszą betę na obu błąd nada występował, ale udało mi się przypadkiem natrafić na ten temat viewtopic.php?highlight=unpack+invalid+zerogs&t=2835 Tam podane są linki do jakichś bibliotek które mi pomogły teraz gra chodzi jak marzenie, co prawda na pierwszej wyspie podczas przerywników zdarzyło iż spadło do prędkości 20-30 fps ale po obniżeniu antyaliasingu do 2x jest jak najbardziej grywalna z stałą prędkością około 60fps. Ze swej strony dziękuje Zardonowi i obiecuję na przyszłość dokładniej przeszukiwać forum :)
ODPOWIEDZ