Fight Night Round 3

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
rockybor
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2009, 08:08

Fight Night Round 3

Post autor: rockybor »

Witam

Mój sprzęt: Intel Core 2 Duo E8400 (2x3GHz)
Radeon HD4850 1GB Multicore
4 GB Ram DDR2
Vista x64 itd.

Fight night chodzi w grze na 50-60% i nie mogę więcej wycisnąć z niego. Aż mi się nie chce wierzyć, że taki sprzęt nie wystarczy na tą zabawę. Posiadam emulator PCSX2-0.9.4 z pluginami. Jakiego ustawienia grafiki bym nie wziął to zawsze jest źle. Czy ktoś się już z tym uporał? Czy po prostu o FNR3 można zapomnieć?

Dziękuję za odp.
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Witam.
Sprobuj pobrac najnowsza wersje emulatora, powlaczaj speedhacki, uzywaj GSDXa jesli jeszczce go nie uzywasz.
rockybor
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2009, 08:08

Post autor: rockybor »

Eysmond pisze:Witam.
Sprobuj pobrac najnowsza wersje emulatora, powlaczaj speedhacki, uzywaj GSDXa jesli jeszczce go nie uzywasz.
pobralem, ze speedhackami dochodze nawet do 85% co juz powoduje, ze da sie grac. dzieki
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Jakie masz ustawienia grafiki? Moze i da rade wyciagnac 100% predkosci z tego tytulu.
rockybor
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2009, 08:08

Post autor: rockybor »

plugin : GSdx 890 (MSVC 1500, SSE41) 0.1.14

resolution : windowed
renderer : Direct 3D10 (hardware)
Shader : pixel shader 2.0
interlacing : none
aspect ratio : 4:3

zaznaczone na dole

NLOOP hack
Texture filtering
i alpha correction(FBA)

w procku:

EERec i VU0rec i VU1rec
tryb GS (MTGS)

Frame limitting mam na pomijanie klatek

?? jakies sugestie
[/url]
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Zmien pixel shader na maksymalna wartosc i odznacz alpha correction
rockybor
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2009, 08:08

Post autor: rockybor »

w sumie nic ciekawego sie nie poprawilo :( , osiagam w zaleznosci od hali okolo 80-85% w grze.
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Mozesz jeszcze zmniejszyc D3D internal res np. na 512x512 to tez troche przyspiesza dzialanie gry.
ODPOWIEDZ