God of war a emulacja

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
tyron
User
User
Posty: 48
Rejestracja: 22 czerwca 2008, 18:48

God of war a emulacja

Post autor: tyron »

Tak jak w tytule ,czy jest mozliwa emulacja God 1 czy 2 na emulatorze PCSX2
PS.Sorry ya bledz ale cs y klawiatura sie stalo
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Jedynka w wersji amerykańskiej jest grywalna na najnowszej wersji emulatora.

Z = Y, zmień sobie język/układ klawiatury w opcjach regionalnych systemu na polski (programisty) albo jeszcze prościej usuń z listy języków wszystkie pozycje prócz wspomnianej.
2BII!2B
tyron
User
User
Posty: 48
Rejestracja: 22 czerwca 2008, 18:48

Post autor: tyron »

Dzięki bardzo.
Własnie naszła mnie chęć grania w jakiegoś slashera.

edit:
Chciałem odnieść sie do wypowiedzi powyżej.
I powiedziec jasno God of War grywalna jeszcze nie jest.
Athlonie X2 2.5 ghz chodzi równo 15 fppsów.
Więc jesli nie masz Core2duo lub Core2Quada nie ma co właczać tej gry.
Zreszta twórcy PCSX2 też leca w głupa ,optymilizując program wyłącznie pod Intele ,a AMD zostawiając na lodzie.
Więc jeśli nie masz procesora napchanego cashem po brzegi (Core2duo),to nie masz co uruchamiac tej gry,ani tym bardziej bawidx sie w emulacje gier .
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Athlonie X2 2.5 ghz chodzi równo 15 fppsów.
Bo AMD są gorsze w wielu kwestiach względem procesorów Intela, emulacja PS2 jest jednym z takich przykładów.
Zreszta twórcy PCSX2 też leca w głupa ,optymilizując program wyłącznie pod Intel
Emulator w dużej mierze korzysta z rozszerzonych instrukcji tj.: MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, z których cześć procki AMD po prostu nie obsługują. To raz. Dwa, pod względem wydajności od dobrych kilku lat na prowadzeniu jest Intel. Trzy, osobiście (i jeszcze raz zaznaczę że to moja prywatna i całkowicie obiektywna opinia) od czasu wprowadzenia HyperTransport i przejściu na 64-bity ze stajni AMD nie wyszło nic co można by nazwać innowacyjnym, za to wynalazki takie jak procesory z 3 jajkami są w mojej opini tylko pomyłką. Więc teraz, reasumując, moje pytanie - skoro ludzie chcą jak największej prędkości, i skoro każdy kto ma trochę oleju w głowie posiada pod maską procesor Intela, w jakim do diaska celu mają na siłę optymalizować kod emulatora dla procesorów AMD, szczególnie że w temacie PCSX2 zawsze (przejżyj sobie forum pod kątem skarg na procki z rodziny AthlonXP) były z nimi problemy.
Więc jeśli nie masz procesora napchanego cashem po brzegi (Core2duo)
A jeśli masz trochę chęci to dawno nabyłeś solidną płytę, wpakowałeś w nią C2D 2,2 i bez problemów przekręciłeś go do 3.0GHz na boxowym chłodzeniu... a na dodatek zapłaciłeś za to połowę tego co za analogiczny procesor AMD z zegarem 3.0GHz. Więc proszę Cię, odpuść sobie tą bezsensowną dysputę.
Prawda jest taka że procesory Intela są lepsze: wydajniejsze, bardziej energooszczędne, pracują w niższych temperaturach, są bardziej podatne na podkręcanie, pracują stabilniej i można by tak jeszcze trochę wymieniać [wnioski po części wyprowadzone z ogólnie dostępnych testów, po części z własnych doświadczeń]... więc jeśli ktoś kupuje platformę z CPU AMD to moim zdaniem albo jest wielkim miłośnikiem tej firmy, albo ktoś mu wcisnął w hipermarkecie komputer za 1500zł z monitorem... i nie rzadko płytą główną na którą bym nawet nie nasr**ehem**, szkoda klocka :) Nie żebym miał coś do komputerów za 1500zł, one mogą być bardzo przyjemne i pożyteczne do: surfowania, obejrzenia filmu, czy napisaniu pracy dyplomowej, tylko że PCSX2 to nie program biurowy - tu potrzebujesz maksimum mocy, bez żadnych kompromisów. Koniec wywodu, bo za bardzo odszedłem od tematu.
2BII!2B
Car
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 29 marca 2008, 12:17

Post autor: Car »

Witam. GOW śmiga mi ze 100% prędkością, chociaż niestety musiałem troche popstrykać w Speer Hack.
Mam problem, gdy zabijam Prometeusza i kończy się cut scenka w której dostaję nową moc ognia, gra zastyga. Jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
Juras
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 10 maja 2009, 20:29

Post autor: Juras »

mam podobny problem , tez mi ngra plynnie chodzi ale gdy dostaje moc pioruna to zostaje bialy ekran i gra sie zatrzymuje, zna ktos lekarstwo na te bolaczke?
Jomboo
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2009, 18:04

Post autor: Jomboo »

Hm, a ja mam taki problem. Mam PCX2 0.9.6. i ostatnią wtyczkę GsDx. Sprzęt: Intel Core2Duo, 2GB RAM, GeForce 8400 GS. God Of War, pomimo kilkugodzinnej walki z konfiguracjami za nic nie chce wyjść poza 26-30 fps (podczas walki). Tak się niestety grać nie da... Wiecie może jak rozwiązać ten problem? Próbowałem wielu ustawień, ale ciągle nic... Pomóżcie, proszę.
Car
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 29 marca 2008, 12:17

Post autor: Car »

Mi bardzo pomogła zabawa paskiem Vu Cykle Stealing w speed hack oraz zaznaczenie opcji native w GSDX 9. Jedno i drugie plus jakieś 10 fps
Jomboo
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2009, 18:04

Post autor: Jomboo »

Hm, a gdzie dokładnie jest ten pasek? U mne w SpeedHacks i w Advanced nie ma:(
Awatar użytkownika
Zardon
Administrator
Administrator
Posty: 510
Rejestracja: 13 stycznia 2005, 18:17
Kontakt:

Post autor: Zardon »

Proponuję ściągnąć nową/starą betę ze strony głównej PSEmu.
Obrazek
ODPOWIEDZ