Gran turismo 2 problem z draw distance

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Letfild
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 13 sierpnia 2003, 12:00

Gran turismo 2 problem z draw distance

Post autor: Letfild »

:x

Mam dziwny problem z ta gra kiedy scigam sie elementy oddalone pojawiaja sie stopniowo tak jak bym mial ustawiony draw distance na blisko. CZy to jest normalne w tej grze. Mnie to troche wkurza czy ktos mial takie cos. Prosze o pomoc. Probowalem chyba juz ze wszystkimi ustawieniami pluginow. Gre uruchamiam z iso
moj komputer to
Celeron 633 MHz 320 MB ram TNT Riva 2

Ustawienia pluginow to

Petes D3D 1.54
Seal audio 0.8
Letfild
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Jest to normalne, gdyz jest to tylko gra z PSX'a... Mozliwosci graficzne konsoli nie pozwalaja na uzyskanie porzadanego przez Ciebie efektu, a co za tym idzie tak samo jest na emulatorze.
Letfild
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 13 sierpnia 2003, 12:00

Post autor: Letfild »

DZieki za odpowiedz. Lecz jedno mnie dziwi kumpel tez emulowal gt2 i u niego nie wystepowalo takie cos jak draw distance a umnie jest moze jest to spowodowane slabym sprzetem
Letfild
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Nie wieze, skoro tak jest na konsoli, to musi byc tak samo na emu. Zaden plugin nie zmienia kodu gry, wiec draw distance byc musi...
Niech ktos mnie oswieci...:)
ODPOWIEDZ