Problem budokai tenkaichi 3

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Criner
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 03 grudnia 2012, 15:24

Problem budokai tenkaichi 3

Post autor: Criner »

Witam,

Próbowałem zagrać na PCXSX2 w wersji 1.0.0, ale nic z tego nie wyszło, ciągle się cięło i migał obraz, więc zainstalowałem wersję 0.9.6. FPS'y mam ~47, więc nie jest źle, gorzej z tym, że ciągle miga ten ekran. Szperałem we wszystkich opcjach chyba, przełączałem co się da i dalej to samo. Jedyne do czego doszedłem to to, że gra chodzi szybciej po przestawieniu z Direct3D9 na Direct3D10 i wciśnięciu tabulatora podczas rozgrywki. Oto co mam ustawione:

http://imageshack.us/photo/my-images/832/aaaok.png/

W zakładce "grafika" mam ustawione to co jest podświetlone na niebiesko. Nie mogę wybrać opcji SSE41 i SSSE3, ponieważ wyskakuje mi po tym komunikat : "This CPU does not support SSE 4.01". Ma ktoś jakieś rady co z tym zrobić?

Specyfikacja komputera:
- Windows 7 HomePremium 64bit
- AMD Athlon II X4 645 3,10GHz
- ATI Radeon HD 5670 1024Mb/128bit
- 8Gb RAM DDR3 1333MHz
Eysmond
Moderator
Moderator
Posty: 474
Rejestracja: 11 lutego 2007, 12:03

Post autor: Eysmond »

Witam, najlepiej korzystać z wersji 1.0. Przy odpowiednich pluginach i ich konfiguracji uzyskasz taką samą prędkość. W ustawieniach GSDXa ustaw rozdzielczość na native oraz włącz limitowanie klatek na normalne w opcjach emulatora a problem migotania powinien zniknąć.
Nie możesz użyć SSSE3 ani SSE41 ponieważ twój procesor nie obsługuje takich instrukcji.
Renderowanie słusznie ustawiłeś na Direct3D10(hardware) i tego bym nie zmieniał.
Z uzyskaniem odpowiedniej prędkości powinno Ci także pomóc włączenie speedhacków.
Criner
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 03 grudnia 2012, 15:24

Post autor: Criner »

Skonfigurowałem 1.0.0 wg Twoich instrukcji, wielki dzięki, wszystko działa ;]
ODPOWIEDZ