Czemu taka nieskomplikowana graficznie gra nie dziala na ePSXe ani na innym emulatorze?
Z tego co wiem nie ma narazie lekarstwa na to - czemu?
Vib Ribbon - nie dziala :(
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Z tego samego powodu co np.:
Formula 1 Championship Season 2000
Shadow Madness
NBA Live 99
Emulator nie jest w pełni komatybilny ze wszystkimi tytułami... Swego czasu o kwestii kompatybilności VR było głośno i autorzy stoczyli bój z tym tytułem podczas pisania ver. 1.6.0, ale niestety gra była górą. Cóż głowa do góry - może w następnej wersji będzie lepiej. Choć zakładam, że na tą przyjdzie nam sporo poczekać.
Formula 1 Championship Season 2000
Shadow Madness
NBA Live 99
Emulator nie jest w pełni komatybilny ze wszystkimi tytułami... Swego czasu o kwestii kompatybilności VR było głośno i autorzy stoczyli bój z tym tytułem podczas pisania ver. 1.6.0, ale niestety gra była górą. Cóż głowa do góry - może w następnej wersji będzie lepiej. Choć zakładam, że na tą przyjdzie nam sporo poczekać.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Podejrzewam, ze nie zadowolila Cie poprzednia odp. wiec pogmeralem troche, popytalem i wyglada to nastepujaco:
- problem nie tkwi w grafice, a w dzwieku.
- ePSXe podobnie jak pozostale emulatory nie posiada obslugi analizy dxwieku CDA i generowania na jej podstawie wizualizacji - widoczne jest to chocby w BIOSie.
- Ogolnie rzecz ujmujac cienko jest rowniez z samym odtwarzaniem dzwieku CDAA przez BIOS w emu.
- w sumie sumarow bez poprawnego odtwarzania muzyki CDA i analizy dzwieku, gra nie rusza... klops
Podobno jednak jeden gosc pisal o tym mozna przeskoczyc przez zaciecie na poczatku gry. Otoz nalezy pobawic sie opcja SaveState - odpalasz gierke, robisz SS w menu, przelaczasz sie do kolejnego slota i wybierasz new game. W czasie ladowania robisz kolejny SS i czekasz az sie zatnie. Podobniez wciskajac F3 po zacieciu gra raz na jakis cza przeskakuje przez ten ktytyczny moment i sie laduje. Problem w tym, że wyskakuje wówczas komunikat "Please insert CD" czy cus takiego.
Mozna by tez pokombinowac w sposob opisany w tym artykule >
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... =cdr_epsxe
ale czy cos to pomoze? Sprawdz sam.
- problem nie tkwi w grafice, a w dzwieku.
- ePSXe podobnie jak pozostale emulatory nie posiada obslugi analizy dxwieku CDA i generowania na jej podstawie wizualizacji - widoczne jest to chocby w BIOSie.
- Ogolnie rzecz ujmujac cienko jest rowniez z samym odtwarzaniem dzwieku CDAA przez BIOS w emu.
- w sumie sumarow bez poprawnego odtwarzania muzyki CDA i analizy dzwieku, gra nie rusza... klops
Podobno jednak jeden gosc pisal o tym mozna przeskoczyc przez zaciecie na poczatku gry. Otoz nalezy pobawic sie opcja SaveState - odpalasz gierke, robisz SS w menu, przelaczasz sie do kolejnego slota i wybierasz new game. W czasie ladowania robisz kolejny SS i czekasz az sie zatnie. Podobniez wciskajac F3 po zacieciu gra raz na jakis cza przeskakuje przez ten ktytyczny moment i sie laduje. Problem w tym, że wyskakuje wówczas komunikat "Please insert CD" czy cus takiego.
Mozna by tez pokombinowac w sposob opisany w tym artykule >
http://www.psemu.pl/modules.php?name=Ar ... =cdr_epsxe
ale czy cos to pomoze? Sprawdz sam.
2BII!2B