Otóż mam taki problem a ta grą, że na pustynnej wyspie całe tło podczas walki i miasto City of Scorched Sand, Chamber znajdujące sie na niej (pustyni), jest zamazane, i przelatują przez ekran czarne lub brązowe paski. Wcześniej nie spotkałem sie z problemami w tej grze. Mój sprzęt to: Geforce 2 GTS 32, 256 RAM, procek: 1GHz. Emulator epsxe w wersji 1.6.0 z pluginem graficznym :Pete's D3D Driver 1.75. Ustawienia pluginu graf:
Plugin: Pete's D3D Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
GFX card: NVIDIA GeForce2 GTS
Resolution/Color:
- 640x480
Textures:
- R8G8A8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 1
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: software
Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off [00000000]
Z góry dzieki za pomoc
Problem z Tales of Destiny 2
Miałem ten sam problem w tym samym miejscu (w CC w sierocińcu też tak jest). Ustaw opcje pluga grafiki na maksa (nie pamiętam niestety dokładnie którą opcję), a czarne paski bankowo znikną. Tam jest efekt takiego falującego obrazu (tak jak w CC w sierocińcu), będziesz to widział, ale nie czarujmy się - będzie chaczyło.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
uuuuuuu nieźli jesteście. Ja na to nie wpadłem i przełączałem się na plugin Open GL, ten problem występuje jeszcze kiedy się pływa pod wodą.
Nawiasem mówiąc na Radeonie mam wyższą jakość grafiki na D3D, chociaż Open GL jest rekomendowany.
Acha i na ToD2 (D3D) miałem mimo moich wszelkich starań czarne obwódki między niektórymi obiektami - to występowało rzadko, w niektórych miejscach ale jednak.
(niezła gra nawiasem mówiąc -jedna z lepszych imho na PsOne)
Pozdrawiam.
Nawiasem mówiąc na Radeonie mam wyższą jakość grafiki na D3D, chociaż Open GL jest rekomendowany.
Acha i na ToD2 (D3D) miałem mimo moich wszelkich starań czarne obwódki między niektórymi obiektami - to występowało rzadko, w niektórych miejscach ale jednak.
(niezła gra nawiasem mówiąc -jedna z lepszych imho na PsOne)
Pozdrawiam.